Gå til innhold

Noen interessert i siste nytt om Benjamin??


Benni-min

Anbefalte innlegg

Vi var hos manuellterapeut i dag, og han konstaterte KISS II, Han behandlet han i dag, og sa vi ville se en bedring ganske raskt. Gleder meg. Han var imponert over at han klarte å få haken ganske langt ned mot magen nå. Vi har trent masse på det, så det var koselig å få tilbakemelding på.

Nå skal jeg inn på kiss-kidd.no og lese om nr 2 der.

Ellers fikk vi ta blodprøvene i dag. Han var så stille og rolig og avslappet. De stakk i fingen for de fant ikke årer i armene. Jeg er nå såååå stolt altså. For en flink gutt jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempegode nyheter :) Så bra at du holdt på ditt og fikk undersøkt for KISS.. Det var KISS II emma også hadde... jeg kan garantere deg at du kommer til å se resultater veldig raskt nå :) Og så fint at det gikk bra med blodprøvene, du som hadde gruet deg sånn..

 

Nå skal du se det blir bedre med lille Benjamin snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at de finner ut hva som feiler han, da er det så mye lettere å gi rett behandling. Flinke, lille gutten din, masse lykke til videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det endelig ble bekreftet noe!!

Og du er kjempeflink som trener masse med han, han begynner å bli så flink nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere har fått svar!!!! Så flinke dere er! Og så bra det gikk med blodprøvene! Krysser fingrene for at videre utredning går på skinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du vil dele med oss hvordan Benjamin har det. Har tenkt masse på ham og deg. Utrolig bra at du endelig har fått vite hva det er og at du er i gang med behandling. Og så fint at det gikk greit med blodprøven! Det er ikke gøy når de må plage de små med stikk, selv om det er til deres eget beste! Riktig god bedring til godgutten din! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekke dere er som tenker på oss. Ja, jeg er glad jeg sto på mitt og fikk komme meg til manuellterapeut. Fysioterapeuten gikk også med på det til slutt. Så nå får vi se hvordan det går framover. Manuellterapeuten sa vi kom til å merke bedring veldig snart.Måtte bare gi det litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...