smillamilla Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 leste noe her inne en gang om noen som ble anbefalt, andre ikke?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Coop sine. Kommet best ut test overalt som jeg har sett
smillamilla Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 ok, takk! er de bare på coop mega, eller finnes de i andre matbutikker og?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Finnes i alle coop-butikker hvertfall! Har ikke sett de andre steder... Har ikke lett så intenst heller da
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Ikke kjøp våtservietter, kjøp heller Mesoft på apoteket. ca kr 20 for 100 stk. Billigere, bedre og bedre for baby rompa. Det er kompress som er supermyke, og det er ingen farlige parfymestoffer eller hormonforstyrrende stoffer i det! Synes det er litt bedre å begynne med disse, også heller gå over til våtservietter når de begynner skikkelige med å drite.... Jeg brukte bare vaskeklut til snuppa mi, til hun var ett halvt år. Hun har aldri vært sår på stumpen.. Men der igjen så er det andre som bruker våtservietter som heller aldri er sår... De beste våtserviettene har de visst på OBS, de er også en av de billigste... Ellers har de noen fine små pakker på apoteket som er grei å ha i stellevesken.. MESOFT er bra fordi det er tørrservietter som blir supermyke med vann på. Andre tørrservietter synes jeg er noe herk!!! Lykke til i Jungelen!!!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Sorry det var ikke på OBS, det var på Coop butikkene!
Haddy Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Skal være i alle coop butikker tror jeg.. Tror det var 3 forskjellige typer fra Coop med i testen til tv2 hjelper deg, og alle fikk toppscore. Har ikke tenkt så mye på det før, men både natusan og pampers har visstnok hormonforstyrrende stoffer i sine våtservietter.. Fysjom! Det vil vi ikke ha!!
mayaya Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Ja, Obs er jo en Coop-butikk :-p Greit med våtservietter når man ikke er i nærheten av et bad da... Kjekt å ha på luringa, selv om man bruker vann ellers... Vi har også kjøpt Coop sine. På Obs ;-p
smillamilla Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2007 tenkte jeg skulle kjøpe mesoft også.. men de må du putte i vann, sant? og kjøpe på apoteket? tenkte det var greit å ha en pakke med våtservietter i stellebagen! i tilfelle man ikke hadde tilgang på vann sånn hele tida.. hehe.. mye en skal bekymre seg for..
mayaya Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Akkurat som jeg har tenkt det også :-) Litt av alt! :-)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Ja enig, litt av hvert! Men bare ett tips til: Kjøp småposer med lukkemekanisme eller bruk vanlig brødposer. Så våter dere mesoft før dere skal ut, legger dem i en pose... Og VIPS så har dere våtservietter ;-)
mayaya Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 PS. Jeg har kjøpt inn brødposer da.. Men de er til å ha i veska, så om jeg ikke er i umiddelbar nærhet av en søppelbøtte, så kan jeg putte bleia i en pose og knyte igjen :-)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 Et tips til: Hundebæsjeposer. Fungerer som bare det ;-). Billige og praktiske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå