Gå til innhold

Operasjon med lokalbedøvelse...

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Heisann dere. Som om man ikke har nok plager i svangerskapet fra før, så har jeg vært så heldig å få tilbake en infeksjon i storetåa mi som jeg har operert 3 ganger før. Det er en inngrodd negl som må opereres vekk med lokalbedøvelse. Den er hoven og betent. Ordentlig digg ;) "De lærde" stides litt ang dette spørsmålet om jeg kan operere nå som jeg er gravid. Jeg må ha sterke smertestillende etter operasjonen når bedøvelsen går ut, Jordmor sier nei til å operere, lege sier kanskje, mens min tante som er spesialist innen området gravide kvinner sier at det er helt okei, men at det er noen typer smertestillende jeg ikke kan ta... Noen av dere som har vært borti noe lignende eller eventuellt det samme? Setter pris på litt 'tips og råd" før jeg skal til legen i morgen å få den endelige "dommen".. =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8313695-operasjon-med-lokalbed%C3%B8velse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nettopp det: At jeg er veldig skeptisk fordi jeg hører så mye forskjellig fra de som har peiling innen faget.. Ang å utsette det: Joda, er en mulighet, men da blir det jo eventuellt etter de første seks ukene etter fødsel. Pluss at jeg sannsynligvis må bruke krykker ett par dager.. :-/ har ikke så veldig lyst til det med tanke på babyen..Takk for innspill forresten!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...