Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Er det noen som kan si sånn ca hvor mange plasser på brystvorten melken kommer fra? Skal det være helt tett-i-tett med melkekanaler, eller er det bare noen få på hvert bryst?.. Lurer på om noen av mine kanaler er tette... For det det er forskjellige antall "dråper" på hvert bryst.. beklager merkelig spørsmål... :/
Jonas-mamma'n Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 den dytter jeg videre..har ikke peiling!varierer litt hvor mange dråper som kommer ut av mine bryst ihvertfall...men som regel bare en,og det er midt i brystvorta håper noen kan svare deg bedre!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Hehe... Jeg har også tenkt at "dettan var pussig" når jeg fikk 5 stråler ut av den ene brystvorta og åtte av den andre, da jeg ammet forrige gang. Tror egentlig dette er forskjellig fra kvinne til kvinne.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Å, det var godt å høre! Jeg har også noe sånn som 5 på det ene og 7 på det andre Er litt opptatt av dette da jeg ble brystoperert (medisinsk) for noen år siden, og derfor fikk beskjed om at jeg kanskje ikke kunne amme. Men nå ga dere meg ett lite håp om at noe kanskje kan fungere likevel Tusen takk for svar! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå