ragge Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 1-2cm åpning. er fjerdegangs og lurer på om d kan gå lang tid før d åpner seg mer???
lillegull80 Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Hei, jeg lurer på det samme... Jeg er andregangs da, men hadde et par cm åpning i dag da jordmor tøyde meg. Blødde litt med slim i sted..håpe, håpe... :)at Men forrige gang gikk jeg faktisk med 2 cm åpning i en uke og ble satt i gang..jeg VIL starte av meg selv nå... Har termin om en uke i dag. Håper noen kan svare... Lykke til
cec26 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg er annegangs, ble strippet og hadde to cm på torsdag.... har ikke født enda... jeg var på sykehuset og legen sa at jeg kunne fint gå 2 - 3 uker med 2 - 3 cm uten at det skjedde noe...;(
ragge Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2007 huff da.. så da er d bare å smøre seg me enda mer tålmodighet for å si d sånn:) jaja.. får håpe i allefall. men dere får no ha lykke til begge to å så håper jeg vi slipper å gå så veldig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå