Gå til innhold

glad graviditet?? :-S :-(

Bærta å babyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff.. kjenner meg litt igjen.. når mistet du? .. jeg er kun 6+2uker på vei.. selvom jeg er glad for at jeg er gravid.. har jeg tanker slik som at denne ikke er Fabian (babyen jeg mistet i aug). og jeg tør heller ikke å glede meg helt.. for tenk om det går galt.. og tviler på at jeg kommer til å puste ut før uke 30-32... (Fabian ble født for tidlig) ... håper du snart greier å glede deg over det nye livet du bærer på.. og alt alt går fint denne gangen!

mista i mai, var 17 uker på vei. positive er at jeg kjenner liv nå..

men nå som sist har jeg problemer med svigermor.. vet aldri hvor jeg har henne, og hun kommer alltid med dumme omentarer... har vært på en liten shopping runde og handla et sett med klær for å ha på hjem fra sykehuset... og viste frem klærne, og da sier dama at vi ikke må handle for det kan gå galt enda...

da har jeg sagt til meg selv at nå går det bra og senka skuldra litt.... men neida, nå er jeg tilbake der jeg var når jeg mista...

og når jeg ble gravid første gangen ble hu sint... er litt bedre nå, men føler ikke at den lille er velkommen hos henne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...