Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag og fikk beskjed om at uttak blir mandag - spennende!! Nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig, veldig :-)

Legen syntes det kunne se ut som det blir noen flere egg enn sist, men vanskelig å si hvordan det utvikler seg frem til mandag - får bare vente og se.

Noen flere som har uttak på mandag eller dagene deromkring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8313363-uttak-neste-mandag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lengter28! Vist alt går etter planen så skal jeg og ha uttak på mandag. Jeg skal til legen på fredag-spennende! Dette er mitt andre uttak men sist forsøk ble avbrutt. Hvilket sykehus skal du på? Vi er på Haugesund.Du må ha massse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei! Jeg skal til ul. på fredag og forventet uttak på meg er mandag, tirsdag eller onsdag (er ikke helt sikker, men en av de dagene). Er helt grusomt spent! Utrolig at jeg klarer å fungere så bra som jeg gjør i hverdagen når hodet er så fylt av det som snart skal skje! Litt gøy at vi er flere som skal ha uttak/innsetting rundt de samme dagene. Da kan vi jo følge hverandre opp litt :-)

Annonse

Så moro at det er så mange samtidig! Eller.. egentlig ønsker jeg jo ikke at så mange andre må gjøre det på denne måten, da, men det er jo også godt å ha noen å følge med på og snakke med underveis - håper vi kan holde hverandre oppdatert :-))

Jeg holder til på Volvat og startet dette andre forsøket mitt med sprøyter tirsdag 13 februar.

Lykke til til dere alle - spennende å høre hvordan det går med dere som skulle på ul i dag og i morgen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...