Gå til innhold

hvordan har dagen vært da damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt en veldig fin dag på jobb..ikke vært så kvalm heller! Hatt karneval i barnehagen, så vi har danset til sambamusikk og slått katten ut av sekken ;o) hihi...

Men skal på møte i kveld, så blir ikke mye avslapping før jeg må hive meg avgårde igjen :(

Nja, tja, en ok dag. Har vært hjemme fra jobben i dag, Migrene i hele går kveld og i natt, så var sliten og migrenen hadde ikke sluppet helt i dagtidlig. Lurer på om det er blodtrykket som gjør at jeg får igjen hodepine/migrene. Føre jeg ble gravid hadde nesten daglig hodepine, men det ble helt borte når jeg ble gravid. Påkontroll for litt over en uke siden, var bl.tr 120/90, men tenkte jeg skulle få mannen min til å måle det i kveld så får me sjå:) Ellers så har jeg laget middag, det er kryss i taket, for jeg har bare orket å lage middag på 1 mnd pga formen så mannen min har hatt den jobben (itillegg til alt annet)

Dagen min har vært litt midt på tre...

litt kjip pga arbeidsgiveren min som ikke var så grei på tilrettelegging som jeg hadde forventet.. og nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Men fikk lunsj besøk av mamma og har gått 1 times tur i surt vær.. det gjør at humøret stiger litt.

Men hadde en rar opplevelse i dusjen... ble kjempe svimmel og det begynte å svartne for øynene mine... noen andre som har opplevd det?

Nå er jeg fornøyd fikk en kurv med jordbær av samboer.. før han dro på puben for å se fotball :) knis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...