Gå til innhold

hva er det rareste dere har spist nå under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

jeg spiste en veldig god middag i går..ovns bakt laks..(min spesialitet ..egen komp. oppskrift ..skryte skryte)....med potet, brokoli, rosenkål, rømme, smelta smør og......surkål...kremt...hehe men det var jo dritt godt...

Fortsetter under...

Jeg har ikke spist så mye rart...

Men tror kroppen min har manglet vitaminer... Jeg spiser jordbær, blåbær, appelsiner og en haug med grønnsaker...

Har også fått smaken på yoghurt...

jeg fikk skikkerlig dilla på sitronmuffins her om dagen. Å da mener jeg de små som man får kjøpt i butikken. spiste ca. 12 stk!!!

dagen etterpå klarte jeg ikke tanken på muffinsene engang. Rart...

Kom bare plutselig, og forsvant like fort :D

Bortsett fra det så går jeg å knasker IFA hele dagen lang :D

har ik fått noe dilla enda, eller kommet på noe rart å spise.

Men med førstemann så måtte jeg ha 2 trekanter med vaniljesaus hverdag.

En til frokost og en til middag, stakkers de som var i huset om jeg ik hadde det i kjøleskapet.

Ble kjempe sur og min kjære måtte ut å kjøpe til meg.

Annonse

Med førstemann måtte jeg ha knust is(som i knuste isbiter), denne gangen er det kokt vann, varmt altså.... Og så har jeg hatt servelat som nistepålgg siden barneskolen...,det klarer jeg ikke tanken på lenger, men kokt skinke som jeg aldri har spist er jo supert! ler...

Ikke noe veldig rart, men rart nok for meg at jeg ikke engang orker SYNET av sjokolade uten å bli kvalm :-((

Under siste svangerskapet spiste jeg i gjennomsnitt en HEL STOR melkesjokolade hver kveld... men denne gangen ikke altså (hjelper nok på vekta da ;-) ) spiser alt som er sundt/friskt/surt.. epler, appelsiner, den slags ;-)

jaja... er jo bedre enn sjokolade da... hehe

Annonse

hehehe... selv om jeg absolutt ikke hadde klart grøt på sjokolademelk nå, så er det vel kanskje et spennende alternativ å lage til ungene da ;)

Smaker det? *regner med du synes det er verdens beste rett nå?*

klærne mine... (flaut), har tygd hull i flere ermer og dynetrekk.... hehe håper det går over har aldri gjort noe slikt før. Jeg har ikke engang bitt negler eller noe som helst og nå sitter jeg som en dust å spiser på tøy. hmm kansje jeg har fiber mangel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...