Gå til innhold

Jippi, Vannet gikk :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do, så kom det blod på papiret. Tenkte endelig noe som skjer. Så var det ikke mange minuttene for jeg gikk på do igjen, og da kom det vann blandet med litt blod :-)

Ringte føden, og de skal kontakte meg med time til sjekk senere i kveld, men skulle bare ringe igjen om jeg fikk vondt.

Fortsatt ikke noen veer, men var slik med datteren min også. Hun kom på ca 8 timer fra vannet gikk. Og veene begynte vel først etter 1-2 timer. Håper på en like fin fødsel :-)

Bare glad det skjer noe, for hatt så mye smerter i det siste.

Ps: Kommer nok ikke på treff i morgen jeg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra! gratulere da=) lykke til =)

misunner deg masse!

Skrevet

Høres BRA ut!! Lykke til! Blir spennende å høre etterhvert!!

...skulle ønske det samme skjedde meg og!!!

Skrevet

Ja nå styrer jeg rundt og gjør alt klart. Siste pakking av bagen, og klær til datteren min som må til venninne om det braker løs. Fikk time til sjekk i kveld kl 19.00, men måtte bare komme før om riene begynte.

Så nå er jeg spent. Håper å se jenta mi i dag/natt :-)

Pappan ble ganske stressa her, men fikk roet ham ned litt he he

Skrevet

Fødsel er godkjent fraværsgrunn på treff :)

Har veene begynt?

Masse lykke til. Hold oss gjerne oppdatert. Vi har jo termin på samme dag så håper vannet mitt går snart også. Har allerede vært innom Ullevål en gang og ble tatt veldig godt i mot der.

Du får helt sikkert en greit fødsel denne gangen også. Gleder meg til å se babyen din.

Skrevet

Takk, håper det blir grei fødsel ja. Ikke direkte vondt enda, men kjenner press nedover.

Venter bare på at datteren min skal komme fra Sfo. Så får jeg ringe naboene som skal passe henne (og som henter henne på Sfo nå). Slik at de er forberedt på mulig overnatting i natt :-)

Skal holde dere oppdatert så lenge jeg klarer he he.

Skrevet

Lykke til, så gøy!

Nå begynner Marsklubben å ta av.

Jippi!!

Skrevet

Oj, så spennende..... selvom jeg blir litt sur på dere " kø snikere".. neida. Du får holde oss oppdatert. Synd vi ikke ses i morgen , men da regner jeg med at du har helt andre ting å drive med hi hi. Gleder meg til å se den lille i min mage snart også...

Masse lykke til!

KLem

Skrevet

Hvordan går det? Har riene kommet i gang?

Forsøker lokke ut babyen min med sjokolade, men det virker visst ikke.

Skrevet

Foreløbig barre murring og nedpress. Men var slik sist også. Håper fortsatt på at vi får henne i løpet av kvelden/natten he he. Kansje opptimist men..........?

Kommer litt vann innemellom blandet med blod, så er jo noe som skjer.

Venter bare på at klokken skal bli 19.00 slik at vi kan dra til kontroll på Ullevål :-) Så får vi se hvordan det ligger an he he.

Skrevet

Heldiggris =) Gratulerer og lykke til...

Skrevet

å!! heldige deg!! :)

ønsker deg MASSE lykke til nå!! :)

Skrevet

jeg vil å...

Skrevet

glemte lykke til og gratis på en måte=)

Skrevet

Lykke til. Dette blir spennende. Gleder meg til det er min tur.

Skrevet

Da gjør vi oss klare for timen til Ullevål.

Kryss fingrene for meg jenter :-)

Håper jeg ikke kommer hjem igjen

Skrevet

Skal krysse fingrene. Har en magefølelse av at du får en veldig grei fødsel.

Og så håper jeg vi treffes på fødeavdelingen (vil også dit...), men ser ikke ut til det skjer noe her.

Lykke til :)

Skrevet

Så spennedee - Lykke til:)

Skrevet

Oi oi så morro... MASSE lykke til da ;) Blir nok mamma i natt du da.......

Skrevet

Masse lykke til:-) Litt misunnelig på denne "kø-snikingen", men innen tre uker er mitt nurk også ute:-) Gleder meg til å høre hvordan det har gått

Skrevet

Bare lurte på hvordan det går? Har babyen kommet ut?

Skrevet

Masse lykke til! Godt at du fikk slippe å vente lenger nå som formen var så dårlig. Venter spent på fødehistorien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...