Gå til innhold

hva er symptomer på sopp i underlivet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri hatt det før.. men mistenker,. uvi er det ikke, urinen min er helt fin.. men kan noen fortelle hva symptomer er??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kløe,utfolden blir litt klumpete på en måte,tykkere enn vanlig..

Skrevet

hmm.. det første stemmer bra på meg hvertfall.. klør som fy... utfloden er vel tykkere enn vanlig. . hmm.. kjøpe canesten da? eller?? har ikke peiling, som sagt aldri hatt det

Skrevet

ja kjøp den canesten ;)

men om du skal ha stikkpillene så ikke bruk den pinnen du får med ..om du er gravid..

da bruker du bare fingrene...:)

smør tykt på med krem,er ikke farlig om du gjør det inni også ;)

Skrevet

kløing,litt kraftiar lukt....:( -Å tjukk/klompat utflod....

Prøv canesten først!

Skrevet

da skal jeg kjøpe det.. får unnskylde at jeg er anonym altså.. men blei skikkelig pingle, syntes det va flaut å ikke vite noe om det :P

men takk for svar jenter.. ja, er gravid, og sambo sku kjøpe til meg når han var ute nå.. pleier det å ta lang tid før kløen gir seg? er den som er verst.. klør jo som bare det..

Skrevet

kremen lindrer ganske godt,så bare smør i vei :)

ikke stopp selv om symptomene er borte,og vask trusene på så varmt vann dde tåler...da dreper du sopp sporene .)

Skrevet

Finnes også kapsler med melkesyrebakterier, som finnes normalt i skjeden, heter Vivag. Helt ufarlig og uten medikamenter. Fikk dette anbefalt av lege og jordmor i tidligere svangerskap. Fungerte helt fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...