Gå til innhold

Når var dere til tidlig ultralyd?

*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen:)

Jeg var på UL første gang 6+1 og da slo hjertet til det lille knøttet. Så var jeg 11+6 og da var babyen 59mm fra hodet til halen og helt perfekt ellers;o)))

Skal om 3 uker imorgen - da går jeg i uke 19:-)

Dette går bra, Lenn - det er din tur denne gangen!

Lykke til videre!

Klemmer:)

Hei Lenn

Først av alt; gratulerer med et gryende svangerskap og fine HCG verdier. :o)

Jeg var på obligatorisk ul mellom 6-7 uke på St. Olav og så da hjerte banke for første gang. En helt ubeskrivelig følelse du bare kan glede deg til! Etter det har jeg tatt to "frivillige" ultralyder henholdsvis i uke 9 og 12. Det er så betryggende å se den lille ligge å sprelle og vinke til mammaen sin. Blir litt ekstra nervøs for å miste igjen når man har mistet før.

Ønsker deg lykke til. :o)

Annonse

Jeg var først på ul når jeg trodde je var 6 uker på veg (regnet etter siste mens), men da kunne de ikke se noe og hcg var lav. Var sikker på det var MA som sist. Var tilbake to uker etter og da fikk jeg se det bankende hjertet :) Etter størrelsen var jeg da 6 uker på vei så jeg hadde bommet med to uker. Skal tilbake i morgen og er da 10 uker. Er så spent på om alt er bra... Det skal bli godt å få det overstått!!!

Veldig kjekt at det går bra med deg!!!

Kjære Lenn

Gratulerer så mye, og velkommen tilbake til oss :-)

Jeg var på ul første gang i uke 7, da kunne vi både se og høre hjerte banke. Var også i uke 12. Og i går, uke 17, alt går fortsatt veldig bra her.Magen vokser og jeg har begynnt og kjenne at det liv inne i der.

Lykke til Lenn, det er ikke lenge til du kan høre et hjerte banke selv.

klem

Så bra at du får komme til tidlig UL. Jeg var jo allerede i uke 5 :) Også 7 og 8. Uke 8 var på Ullevål da. Den ordinære som alle gravide ivf-ere er på der. Var veldig godt å reise til Oslo og vite at alt var i orden.

Du skal vel til UL på sykehuset da?? For du går ikke noen gyn nå?

Klemmer

Gratulerer så mye med graviditet!!!

Jeg hadde IVF, og var ikke til første ultralyd i uke 7. Utrolig spesielt å se det bankende hjertet, selv om det var ca 2 piksler stort... og fosteret bare var ei lita bønne. Men vi var så utrolig nervøse før ultralyden, og legen s at år det så bra ut der, kom det mest sannsynlig til å gå bra, for ellers ville de kunne sett "feil" allerede. Så det var en stor lettelse og glede!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...