Mandragora Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hvilke stelleprodukter får man bruk for? Sinkalve, babyolje....?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har til nå bare kjøpt inn zinksalve og olje ihvertfall. De skal jo ikke ha såpe og sånn i begynnelsen, så da kjøper jeg heller etter hvert som jeg trenger det. Har kjøpt begge deler fra Babyline jeg da, så satser på at det er et ok merke
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Vi har kjøpt ACO serien på apoteket vi. Veldig fine og parfymefrie produkter. Kjøpt badeoljen, kroppssåpen, zinksalve og shampo =)
*solami* Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Vet at mange helsesøstre anbefaler jordnøtt-olje i badevannet!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Hei! Har kjøpt aco sine produkter, har nå prøvd dem på sønnen min på 2.5 år. Sikkert kjempe bra, men de lukter IKKE så veldig godt. Tror ikke jeg kjøper dem flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Vanlig sinksalve og olje synes jeg holder. Sverger til weleda, særlig de produktene med calendula.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Hei Til min førstefødte kjøpte jeg det meste av produktene i SebaMed-serien fra apoteket. Mye av det brukte jeg ikke men det var et fanatstisk godt merke. Spesielt en krem som heter stellekrem, den kan brukes til alt, og den varte sikkertet år før jeg kjøpte ny. Ellers sverget jeg til bomullskluter med vann til daglig vask. Husk at du kan får gratis startpakke fra apoteket med forskjellige prøver.
Gjest Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 De er uparfymerte, derfor lukter de nok ikke så godt. Men om du finner et uparfymert produkt som lukter godt er det nok ikke så uparfymert allikevel.
jools Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Vi har også kjøpt ACO serien,syns ikke den lukter noe særlig,men hun på apoteket (godt voksen)sa jeg nok syns den luktet litt vondere nå som jeg var gravid og har superluktesans.Den er iallfall helt parfymefri og det er jo det viktigste:)Hvis man må ha litt lukt så er jo sebamed et alternativ.Videre sa hun at dette hormonstoffet ble blåst opp i media..Var ikke SÅ stort problem.Vet ikke jeg,kommer nok til å savne den gode lukta fra natusan forrige gang:(
Mamma`N Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 jeg har kjøpt sebamed serien fra apoteket....stellekrem og ojle til bad og massasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå