Ooni Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 Tenkte at det er fint med en liten oppdatering på hvordan vi har det ettersom det er litt stille her inne. Vi skal jo være, som legen min sier, inne i de fineste ukene av graviditeten akkurat nå... Jeg trives med å være gravid nå, selv om vekta bare går en vei og jeg føler meg enorm innimellom. Men jenta i magen sparker og gir seg til kjenne hver dag og jeg koser meg like mye hver gang :-) Og trives med at det synes at jeg er gravid :-) Kvalmen er så å si borte, men har fått en rar greie med lukter. Innimellom synes jeg hele leiligheten lukter søppel, så da freser jeg rundt med romsprayen min til min samboers overbærende latter. Og ikke for å snakke om kontoret mitt...;-) Samboeren min er mye mer med nå etter UL og etter at han kjente spark utenpå, han snakker og synger til henne hver dag. Moro å se ham slik :-) Han gleder seg mer og mer for hver dag sier han. Han er en flott kar han! Håper dere andre også har det ok! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8312630-hvordan-har-dere-det-om-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 20. februar 2007 #2 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei hei!=) Her er formen bra, men er litt trøtt. Har desverre et enormt søtsug=( Noe som ikke er bra. Men dagene flyr med en liten en hjemme på 17 mnd (i morgen). Lille nurk i magen sparker og det er godt å kjenne:) Lukter ja, hehe...jeg lukter alt på mils avstand hehe..., ikke noe som alltid er positivt. Ellers så begynner jo magen å bli ganske så stor og det er tungt, for jeg må løfte lillegutt en del. Og han er 13 kg. Men begrenser meg, så jeg kun løfter det jeg trenger. Navnet har vi funnet og det skal mye til for at det blir endret. Så Lucas heter da den lille i magen. Lykke til videre alle sammen!=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8312630-hvordan-har-dere-det-om-dagen/#findComment-8313892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjentene;) Skrevet 20. februar 2007 #3 Del Skrevet 20. februar 2007 Heisann... Jeg går fortsatt hjemme sykmeldt og blir det ut svangerskapet.. slapper av, sover lenge om morgenen, pusler med oppvask og slik, og lufter valpen min med jevne mellomrom kjente at jeg hadde litt vondt i bekkenet i dag.. nei nei nei... ellers så tenker jeg mye på hva den lille gutten skal hete.. vanskelig egentlig.... står mellom Johannes eller Noah.. vi får prøve å bli enige hjemme her drømmer om syden sol og varme om dagen også.. er så lei vinter og kulde.. brr... alt blir så kjedelig også.. ser virkelig frem imot våren.... formen er heldigvis veldig bra nå.. endelig... var veldig var på lukter de 4 første mnd, men ikke så mye nå lengre... søthungeren har kommet til meg også.. prøver å spise mye frukt, men en sjokolade i ny og ned det må jeg ha magen eser og eser, men det liker jeg egentlig.. bedre med en mage man ser er gravid jeg har gått opp veldig mye til nå, men bryr meg ikke så mye om det.. vil heller kose meg med å være gravid en å bekymre meg over kilo... Ha en fin fin dag alle sammen ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8312630-hvordan-har-dere-det-om-dagen/#findComment-8314228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 20. februar 2007 #4 Del Skrevet 20. februar 2007 Koselig tråd =) Jeg er absolutt i fin form om dagen. Er sykmeldt pga kraftig forkjølelse, men begynner jo å bli frisk. Nyter å gå hjemme, er lei av å jobbe. Men et avbrekk er bedre enn å gå langtidssykmeldt når jeg er i såå fin form. Har fått bra mage nå, og er sååå stolt kan dere skjønne. Var på ultralyd i dag og føler meg ruset hehe. Vi fikk ikke vite kjønnet på den lille apekatten vår, men det har ikke noe å si, for å se den lille bevege seg og høre at alt er helt normalt overskygget det temaet. Jeg glemte faktisk å spørre, det var det sambo som gjorde, enda han egentlig ikke vil vite det - han tenkte omsorgsfullt på meg han snille karen (smelt).. Jeg har aldri helt vært plaget av noe, har ikke dilla på noe, har generell god matlyst, er blid og fornøyd, men er voldsomt trøtt. Var innom legekontoret i går for å ta ny kontroll på stoffskiftet, kan jo være at det har endret seg litt. Jeg kjenner at lillegull beveger seg, men kjenner ikke ordentlig spark ennå. Jeg har utsatt å bestemme navn til etter ul og kjønnet ble kjent, så siden jeg fortsatt ikke vet kjønn så MÅ vi jo klare det uten det. Blir artig det, sambo har forresten magefølelse for at det blir gutt, jeg tørr ikke tenke på hva det kan bli. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8312630-hvordan-har-dere-det-om-dagen/#findComment-8314877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei hei alle sammen. Formen er ganske bra hos meg og. Men sliter litt med skikkelig halsbrann. Føles ut som om jeg har vært på fylla i en uke i strekk, ikke deilig. Jeg kjenner babyen min bevege seg titt og ofte og det er en helt herlig opplevelse. Det er virkelig noe som lever der inne og det er en helt sprø men fantastisk tanke. Har lagt på meg 8kg til nå å går i uke 21. Jeg tenker at kiloene får bare komme, så tar jeg det etter fødselen. Prøver å være aktiv,men det er ikke lett når jeg er så trøtt. Føler ikke at jeg har så veldig "gravidmage", så går å venter på at den skal skikkelig syntes. Jeg gleder meg til første gang noen kommenterer magen min og som ikke kjenner meg fra før, da kommer jeg til å bli glad:) Ellers var det morsomt å lese om formen til dere juli terminer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8312630-hvordan-har-dere-det-om-dagen/#findComment-8315114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 20. februar 2007 #6 Del Skrevet 20. februar 2007 har det kjempe bra... :-) kjempe form...magen begynner å ta form(ser gkad da..gravid ut enn småfeit,hehe) t.o.m dama på apoteket idag spurte om de ibux tablettene var til meg,pga det ska ikkje brukes under graviditet...ble ganske glad da :-) .-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8312630-hvordan-har-dere-det-om-dagen/#findComment-8315137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå