Gå til innhold

Treffet i morgen i Oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg må se ann formen i morgen om jeg kommer eller ikke, har kastet opp i hele natt, så er ikke helt pigg. Bilen vår er ferdig på verksted, må betale 2000kr i egenandel for ruta, så vet ikke om jeg har penger heller, siden vi er helt blakke siden vi enda ikke har fått oppgjøret for huset.

Men, hvis jeg er i form og klarer å trylle fram penger, så kommer jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle akkurat til å sende deg mld jeg, forde jeg hørte du hadde fått samme runden som vi hadde:-( stakkars deg, er det værste man kan ha spørr du meg, alt annet enn å kaste opp kan jeg klare!

Håper formen er bedre i morgen, hadde vært veldig koselig å se deg og Sofie, alt for lenge siden sist nå!!!

 

Masse god bedring klem til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til deg!!

 

Bilen vår er ikke ferdig på verksted - og vi må betale MASSE!! Så jeg kan dessverre ikke komme - men vi sees nok en annen gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi sovet alle 4 i noen timer etter barnehagen, ikke helt i form her i huset. Har ikke kastet mer opp, men er ikke helt i slaget, har ikke spist eller drukket noe i dag.Skal prøve å få i meg litt væske og se om jeg blir bedre. Håper jeg får kommet, er så koselig på disse treffene:-)

Lyst å møte noen av de nye som kommer, og lenge siden jeg har sett Amandus, så må nesten få kommet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars alle dere syke. Er enig med Kosemoms, omgangssyke er det verste man kan ha. Har jeg bare hatt en gang i livet, håper det blir lenge til neste gang! (Til Karsten starter i barnehage, tenker jeg!) Heller ti forkjølelser da, ja!!

 

Riktig god bedring til deg Hilde og familien din!

God bedring til Simen!

Og god bedring til bilen din "tre små"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...