Gå til innhold

Intens smerte på venstre side nede i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det her hinn natten. Gjorde så inn i h... vondt! Klarte ikke snakke og så vidt jeg klarte å puste. Så varte det en god stund og, men vanskelig å si, for 1 min i intens smerte kan jo føles som 5 min. Når det var over skalv jeg som bare det. Ristet som jeg aldri har gjort før! Men tror det var fordi jeg ble så innmari redd. Var ikke helt forberedt på at fødselen skulle starte, for det ville vært litt for tidlig. Samboeren min måtte ringe på KK for jeg hakket sånn tenner at jeg kunne ikke snakke. (måtte le litt også da). Jeg synes smerten minnet om en kraftig rie, men på KK sa de at riene ikke var på sidene men fremme på magen. Så hun sa at det sikkert ikke hadde noe med graviditeten å gjøre. (sluttet å riste etterpå, så var nok pga frykt). Men det var helt sinnsykt vondt! Noen som har opplevd lignende? Skjønner ikke hva det var for noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får vondt på venstre side innimellom jeg også. gjør sinnsykt vondt, men heldigvis er jeg vant til smerte så jeg overlever uten sjokk.

Skrevet

Jeg har hatt skikkelig vondt på venstre side og litt bakover i ryggen tidligere og hadde det senest igår. Kjenner at det ikke er rier, det er ikke den type vondt, men mer enn vondt nok!! Kjennes ut som noe skal rivne eller sprekke inni der samtidig som det er en slags brennende følelse...

JM sa til meg at det mest sannsynlig er ligament-båndene som strekkes, det er ikke farlig, men kan være vanvittig vondt. Må ligge helt i ro når smertene kommer! Så det kan jo være det du har kjent...

Skrevet

Vet ikke når du har termin, men nå på slutten vokser barnet ganske kraftig, dette fører til at livmorbåndene strekker seg.... har også slike tak, det er innmari vondt og sitter gjerne på ene siden. Hos meg veksler det litt mellom sidene. Jeg venter nr tre, og har hatt det slik i alle svangerskapene. Var også temmelig redd første gang jeg opplevde det, trodde fødselen startet.... det gjorde den imidlertid ikke, måtte pent vente mange dager over termin. Hadde slike strekk i nesten 2 mnd.

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre at det er andre som har kjent dette og. Så vet jeg at det ikke er noe farlig i hvert fall. Tenkte ikke på at det kunne være livmorbåndene, for trodde ikke det kunne gjøre så vondt! Opplevde ikke dette sist heller, så.. ja.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...