Kondis som en murstein Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Har jo lest endel her inne om råmelk, og ser at mange som har dette før fødselen, beskriver den som gul og seig... Men det som kommer ut av mine pupper er helt vannete og ligner litt på utvannet skummetmelk... Fikk det da jeg var innlagt på sykehuset i uke 28, det forsvant da jeg kom hjem og kom tilbake nå når jeg ble innlagt igjen-sprøtt...
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 ja det er helt blankt også.. det er forskjellig
Kondis som en murstein Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Bra!! Lurte på om det kanskje var noe annet... Noe skummelt sykehus-greier eller no, hehe...
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 hehe neida helt i begynnelsen kom ned blank ut på meg.. nå kommer det litt blankt blandet med gul/hvit væske..hehe..
mayaya Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har også hatt litt sånn der blandet blank/gul/hvit væske, helt siden uke 26 eller noe.... Det er da 10 uker siden, og det kommer fortsatt litt. Bruker innlegg fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå