Gå til innhold

har DIN baby festet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 38. vesla ligger med hodet langt ned i bekkenet, men har ikke festet seg enda. håper jo selvfølgelig på at hun gjør det snart! :) jeg har født en gang før, og er veeeeldig spent på hvordan denne fødselen kommer til å bli... :)

hva med dere da, jenter?

har babyen din festet seg? hvilken uke er du i, er du flergangs- eller førstegangsfødende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her er hodet godt nedi bekkenet og festet! Er førstegangs og 34+0...

Skrevet

er førstegangs og er 35+3..

han har ikke festet seg enda...:((

Skrevet

Er førstegangs, han festa seg rundt uke 36. Faktisk så tror jeg han sitter helt fast... ;) Men det er vel ikke vanlig at hodet fester seg før heeelt på slutten når man har født før?

Skrevet

Nope, er i uke 36, ikke festet seg ennå... Men har ligget med hodet nede siden uke 30 jaffal.

Skrevet

tror det er veldig individuelt, men de sier at det gjerne tar lengre tid før babyen fester seg dersom man har født før, ja. :)

Skrevet

Er 34+1 og hun har ikke festet seg. Er førstegangs.

Skrevet

2 dager til termin - ikke festet. Har ligget med hodet langt nedi bekkenet i 3 uker, og i går begynte den å snu seg litt... Skal til legen i morgen, så får vi se om h"n flytter seg tilbake, eller om den blir liggende på tvers??? Litt ekkelt!

Skrevet

Annengangs, uke 35. Hodet var verken festet seg eller peket nedover på forrige kontroll i uke 33. Skal på ny kontroll imorgen, håper virkelig han ihvertfall har snudd seg rett vei da!!

Skrevet

Tviler på det. Er bare 30 uker på vei. Kjennes enda ut som den ligger med beina ned og sparker der.

Skrevet

Min lille har festet seg med hodet ned for ca en uke siden, er nå 38+3 :)

Skrevet

lille jenta mi har festa seg.. er 39 uker å har 2 cm åpning.

Skrevet

heisann! jeg er førstegangs,,har termin om 9 dager. lille i magen har enda ikke festet seg.. har vistnok ikke lyst til det!! hehe.. ikke noe å gjøre med det da! (",)

Skrevet

Ja, min har festa seg.... Men skulle vel bare mangle... har termin i mårra..

JIPPIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

Tihi

Skrevet

Førstegangs, 21 dager igjen og hodet festet seg rett etter nyttår!

Skrevet

35+1, på kontroll i forrige uke hadde det ikke festet seg, så legen sa så fint "at da får vi håpe den ikke snur seg.... " Men hun ligger med hodet ned så velger å tro at hun er snill med moren sin, og fortsetter med den stillingen til hun skal ut å hilse på :)

Skrevet

Er 1.gangs

Skrevet

min har hatt hode nede i bekkenet siden uke 29..men tror ikke det har festet seg enda...legen har ikke skjekket det eller noe..føler at de aldri gjør noen ting når man er på kontroll men men...

uke 31 no

Skrevet

Er 40+4, men har ikke festet seg enda. Ligger riktig vei om ikke annet

Skrevet

Jeg er i uke 37+4. Jeg skal til jordmor neste mandag, er svært spennt.

Håper at minstemann har satt hodet på plass ;-) Tenker og bekjymrer meg litt...

Skrevet

Hodet godt nedi bekkenet, men ikke festet. Er 37 +2 i følge ul (39+2) i følge mens... Hodet var nesten festet i uke 33, men hu gled litt opp igjen og har sunket godt nedi igjen nå =)

Skrevet

Er 37+2 og han ligger opp-ned og har ikke festet seg. Skal på ultralyd i morgen. SNU DEG....! Her i England er det rett vei eller keisersnitt.. vil ikke bli skjært opp. :s

Skrevet

er 37+ idag og hodet er ikke festa.. 1.gangs fødende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...