Gå til innhold

Hvor mye snakker dere med gullene deres?


-Helena-

Anbefalte innlegg

Tror jeg prater mest med ham under stell og bleieskift, og når jeg prøver å få i ham grøt, ble usikker når jeg tenker på det, hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prater hele dagen, jeg. Prater når hun våkner, når hun leker, går rundt i huset forteller og viser jeg henne ting, når hun skal sove, leser bok til henne og når hun er i vogna, ja, stort sett hele dagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også prater til henne nesten hele tiden. Når vi kjører bil også og jeg vet at hun er våken, synes det er kos å snakke til henne, av og til får jeg "svar" tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det samme som Hilde Marø. prater hele tiden så lenge jeg er i samme rom (forresten litt når jeg går ut fra rommet også når jeg tenker meg om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med gutten stort sett hele tiden, jeg. Hender jeg lar ham ligge alene og leke litt og da snakker jeg ikke med ham. Synes han må lære seg å ligge alene litt uten at jeg skal snakke også... :o) Prater også med ham når vi er og går tur og når vi er i butikken. Føler meg litt teit ute blant folk i blant, men synes det er fint å snakke med ham! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prater hele dagen, vi! Er ikke helt vant til å komme meg ut blant folk enda, så det hender jeg ikke klarer å skru av "babystemmetonen" min blant voksne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi snakker sammen hele dagen, bortsett fra når han sitter og pusler for seg selv da. Trenger et lite pusterom innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prater ikke hele tiden til henne... men prater mye til ho det gjør jeg;)

 

men har jo en annen liten jente også jeg da som trenger masse oppmerksomhet.. så da er det rett og slett UMULIG å prate til babyen hele tiden...

når jentene ordner på gulvet sammen så setter jeg meg i bakgrunnen noen ganger og bare tittet på de... er sååå koselig å se på de to i sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...