Gå til innhold

Fame-fotografene

Millapril

Anbefalte innlegg

Hei

Har gått ut i permisjon nå, og prøver å finne aktiviteter for å få dagene til å gå.

Benyttet meg av tilbudet i siste utgave av Gravid, om fotografering hos Fame fotografene idag. Det er var jo skikkelig stas! Håper jeg fikk noen fine bilder av magen og meg. Det var i allefall skikkelig gøy og anbefales veldig for de som har tenkt å ta seg en tur.

Gleder meg til å se de endelige bildene og ikke minst til å benytte meg av gavesjekken, når vi skal ta bilde av familie og baby!

Fortsetter under...

Hei på deg :-)

Jeg dro med meg Samsyn og vi tok også bilder. Det er moro å ha, spesielt nå som magen er borte og vi får bilder med baby :-)

Kos deg med permisjonen! Jeg rakk aldri det jeg, vannet gikk jo på jobben nest siste dagen. Planen min var å ta fotpleie...gleda meg masse til det, men da har jeg noe kos tilgode :-)

Jeg lurte også på om jeg skulle vært der en tur i dag.... men jeg sovnet ikke før 06.25... så da trengte jeg nok litt søvn i stedet...... Så ligger jeg på sofaen å sløver og irrriterer meg litt over at jeg ikke klarte å gå de 500 m for å ta de bildene... neste uke kan det jo være forsent.... ja ja jeg får fri litt til mannen min slik at han kan ta noen bilder..HA HA Ellers har ikke desserten på Fridays virket 100% ennå.... men jeg hadde masse sammentrekninger i natt .... som kom med 5-15 min mellomrom, men de var ikke "vonde"... kjentes mest ut som den lille snudde på seg hele tiden......( når det pågikk) Så vi får se hva som skjer videre... ikke sett noe til slimpropp eller vann ennå ihvertfall......

var jo der med Sanasol :-) Moro å ha bildene...

Går ut i permisjon i morgen jeg....det skal bli litt godt også.....sovner utmattet i 5-6 tiden om morgenen så når klokka ringer så har jeg ikke særlig lyst til å stå opp lenger hehe

Men det kommer sikkert til å bli rart også tror jeg

Gleder meg kjempemasse til å benytte meg av gavesjekken som vi fikk når vi tok gravidbildene....skal helt klart ha med gubben også da ja :-)

Annonse

Hei du! Sitter her med en liten jente på den ene skulderen som gjerne vil rape, og taster i vei med en hånd :-)

Åpne bildet i photoshop, så kan du lagre det som jpg format og gjøre hva du vil med det. Mannen min printa de ut på fotopapir, det ble faktisk ganske bra.

Hurra! Jeg fikk til. Brukte lagre "lagre mål som" og satte format til JPG og da ble de store og fine!

Det er også lagt ut ett bilde på Fame sine gravid-galleri sider. Ikke det beste bildet av meg akkurat... Jeg ser ut som en stooor mage med hode på, hehe. Men da er det vel kanskje sånn jeg ser ut, da.

Håper det går bra med deg og lille Mia, og at dere kommer på neste treff? Det hadde vært så koselig å se dere igjen!

Kjempefint bilde av deg! Vi var jo alle mest mager og litt kropp på de bildene der, det er jo litt av sjarmen ;-)

Håper vi kan bli med, vi begynner å bli litt tryggere på mating og sånn nå. Må finne ut litt praktiske ting rundt det å ha med flaske før vi våger oss utafor døra :-)

Jeg har utrolig lyst til å ta noen flotte bilder av meg og magen min litt nærmere termin. Var inne på nettstedet og tittet litt nå, og jeg må si at mange av bildene der rett og slett var vakre:)

Noen som vet hva det koster hvis jeg ikke bruker tilbudet fra Gravid? Er siste utgave i salg enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...