Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødselen gikk det noen dager før jeg fikk til å bæsje.Det var ikke spesielt godt,og kjente at det var vanskelig å presse.Kan gå mange dager mellom hver gang nå,og det er vondt å presse, kjenner meg sår innvendig,og jeg blør når jeg tørker meg.Avføringen er hard ettersom det går mange dager mellom hver gang.

Er det flere som har det sånn? Går det ann å revne i tarmene under fødselen? eller er jeg bare sår fordi jeg har så hard avføring?

Fortsetter under...

Skrevet

Høres ut som om du pga hard mage, kanskje har sprengt på deg hemoroider? Jeg gjorde det etter førstemann fordi jeg ikke klarte å gå på do på mange dager iallefall.

Skrevet

Du har sikkert fått innvendige hemmoroider, da gjør det vondt å gå på do, og det kan komme litt friskt blod når du tørker deg. Beste råd er få magen i orden, og lindre med salve kjøpt på apoteket.

Skrevet

Hadde også vondt å bæsje, men ingen hemorider her! Det gikk seg til etter hvert av seg selv :-D

Skrevet

jeg også hadde det sånn, ca fram til 2 mnd etter fødsel... men ingen hemorrider i rumpa mi :) Det er jo en kjempe påkjenning på rumpa å føde baby, er sikkert noe med det.. men det blir bedre med litt dulcolax :)

Skrevet

skal jeg stikke en finger inn å kjenne om det er hemorrider der da? Ja det presset fælt mot rumpa da jeg fødte,dreit meg også ut for å føye det til..hehe..Kjennes hvertfall ut som jeg er litt sår på innsiden av hullet,på en måte..

Håper det går seg til,har ikke lyst at legen skal titte meg oppi der hehe :)

Annonse

Skrevet

Kjøp sånn salve mot hemorider da vel, prøv det.

Er det innvendige hemorider sikkert... høres sånn ut

Få i deg mye fiber, det er bra for magen, da får du gått litt oftere på do.

Jeg spiser Fiberrik knekkebrød hver dag, evnt drikke actimel i tillegg det er også mageregulerende.

Skrevet

Jeg fødte også den 31.jan, men hadde ingen problem med å bæsje rett etter fødsel. Men nå gjør det vondt! Trur jeg har fått hemorider. Klarte meg hele svangerskapet uten, men jammen skulle di ikke dukke opp nå gitt. Dritvondt....for å si det slik :-)

Skrevet

forsvinner de av seg selv da? Skal jeg bare fortsette å spise fiber osv. Har bæsjet de to siste dagene,men ikke i dag ( sorry detaljene..)

Var ikke spes vondt å tisse etter sex,som man skulle tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...