Gå til innhold

36 dager til termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå er det ikke så lenge igjen. tror ikke vi går helt til termin heller, siden det er to gutter i magen min som snart vil ut. Magen har sunket veldig den siste uka, og jeg har en del festesmerter! Herregud jeg gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Æ har 39 daga ijæn =) Glæde mæ å sinnsykt mykje! Må være spesielt å vette at du ska ha 2 stk? Magen min e enda laaaangt oppe, så e vanskeli å puste. Korsn har du hadd d hittell då me tanke på at du har 2 der inne?

Skrevet

har også 36 dager til termin. har allerede vært på sykehuset to ganger med rier som har stoppet av seg selv. og har konstant mensmurringer og stikkinger nedover underlivet. så regner med jeg ikke går til termin jeg heller! gleder meg veldig!!:):) lykke til med dine TO;)

Skrevet

Jeg synes det er stas å vite at det kommer to små krabater- men jeg er førstegangsfødende og vet ikke hvordan det er å vente en.... hehe. For min samboer og meg er det helt naturlig at det er to og det blir moro!

Det ble lettere å puste igjen når magen falt ned, så gled deg til det! Jeg har egentlig vært utrolig heldig. Sliten og kvalm i begynnelsen, og så bare trøtt. Det er først ved juletider jeg fikk plager med halsbrann og murring i beina. Nå har det roet seg og- blir bare kvalm når jeg legger meg ned for å sove, så jeg må lissom sitte litt. Bekkenet mitt har og begynt å murre litt de siste par ukene, så jeg må holde meg i ro. :-)

Lykke til!

Skrevet

hadde vert moro å se magen din da??

kan du ikke opprette en profil å legge ut et bilde?? ;)

Skrevet

Min mage er på vei ned også.. Har 32 dager igjen jeg da :-)

Gleeeeder meg!!!

Skrevet

Skal se om ikke jeg får til det..... hvordan lager jeg profil.-...?!?!

Skrevet

Da er det opprettet profil- med magebilde! :-)

Skrevet

åjåj. er det et nytt bilde? syntes ikke du så så stor ut? har termin samme dag men venter bare en da.. føler jeg er like stor som deg altså!:)

Skrevet

Jeg synes ikke jeg er så gedigen jeg heller. Har gått opp 25 kilo, så noe har jo kommet til.... men til å gå med tvillinger synes jeg ikke jeg er sånn helt enorm. Bildet ble tatt på lørdag, så det er ganske ferskt. Men det er fillern meg tungt nok, altså! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...