Gå til innhold

Hva er forskjell på skyggestrek og svak positiv test?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Turbotrollet:)

 

Jeg tror det bare er fargen. Selv om en positiv strek er svak, så har er den jo enten blå eller rød. Jeg forestiller meg at skyggestreker ikke har farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare uttale meg om cb-tester, og der tror jeg det er et uttrykk som henger igjen fra fortiden... På de gamle cb-testene kunne det være en grå strek dvs skyggestrek. Men på de nye finnes det ikke noe sånt, ser men en strek der så er man gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bilde av skyggestrek på pernillesidene, under tester. Har ikke siden her i farta. Der ser du også bilde av en svak positiv test.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, er det sant at man ikke kan få skyggestrek på de nye cb'ene?? For da ble jeg meget forvirret igjen, har nemelig tatt tre med svak/skyggestrek, men også noen negative så jeg slo meg til ro med at da var det negativt og bare noe feil med de andre siden jeg fikk negativt på morgenurin etter den positive som ble tatt på kvelden, men nå ble jeg usikker igjen.. Får vel bare teste igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at så lenge det vises så er resultatet positivt, Nå vet ikke jeg vedr CB testen - har ikke tatt den på noen år. Men hva med å prøve en annen test? Den de har på apoteket, er det kun 1 farge på strekene, røde - en for ikke gravid og to for at du er gravid.

Bare ett forslag hvis du er usikker, men går ut i fra at du har tatt en test til :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått dette etter at jeg har latt testen ligge og ikk sett på den på noen timer..så plutselig er den der. Skyggestreken. Den er uten farge,men en ser hvor den egentlige positve strekens kulle ha gått. Jeg har ikke vært gravid noen av gangene. Men du kan jo være det for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått skyggestrek på qr, og testet 3 dager etter uten skyggestrek. Den førstnevnte hadde ligget en stund. det står jo på testen at det er forbehold om falske resultat etter tiden har gått ut, så det er jo testet på at det har skjedd (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men min skyggestrek kom opp før det hadde gått 10 min...

 

Sikkert noe galt med testen :) Som alle testene jeg har tatt :) Haha... Ja, for det må da være testen det er noe galt med??? :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...