Gå til innhold

Dumble!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skrev ett svar på innlegget mitt her om det var egoistisk av meg å ønske meg 1 dag alene med den nyfødte og pappaen.

Har skrevet ett svar til deg på den andre tråden også.Som jeg skrev er det ikke snakk om at de ikke skal få komme og se søsteren sin. Det eneste jeg kunne tenke meg er å fått noen timer alene med babyen og pappaen dens når vi kommer hjen fra sykehuset. selvfølgelig skulle de få kommet den 1 dagen og hilse og være der noen timer,men det er faktisk ganske krevende å ha 3 barn som skal ha like mye oppmerksomhet. På en vanlig dag så går jo dette greit,og det er en del av pakka som jeg har valgt. Men du skriver at jeg bare tenker på meg selv,det kan du faktisk ikke uttale deg noenting om,for jeg har gjort mer for de barna og familiesituasjonen enn mange hadde orket og hatt krefter til!

Så om jeg da vil kun tenke på meg selv 1 dag her i livet,så for jeg heller bare ta det at andre synes jeg er egoistisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barna er vel en del av pakka den dagen også...

Skrevet

Ja,men er vel ikke mye å forlange ett par timer alene for å kunne ta seg inn etter fødsel og bli kjent med den lille som foreldre?Er vel bedre for de andre barna at vi voksne kan gi de den oppmerksomheten de trenger når de er der? Istedetfor at de skal oppleve oss som slitne og fraværende. Er vel ikke bra for babyen med ei superstresset mor som kanskje sliter med amming og diverse?

Skrevet

Kjære deg! Hvorfor spør du om andres meninger da, når du blir sur fordi de ikke er enige med deg? :)

Skrevet

Har fått kjempe mange svar på den tråden,hvor folk er både enige og uenige. Og det var akkuratt derfor jeg spurte,for alle har forskjellige meninger og det er flott:) Men når dumble klarer å si at jeg kun tenker på meg selv,da blir jeg irritert.. for hva vet hun om det egentlig? Tenker på barna,på babyen,mammen min som kanskje må passe,og på meg og samboeren min. Og er det å tenke på seg selv og tenke litt praktisk også? Og jeg blir som sagt absolutt ikke sur når noen ikke er enig med meg,jeg spurte om dere synes det var egoistisk og ønske seg litt tid alene med den nyfødte dagen man kommer fra sykehuset,noen synes det,andre ikke:) Fullt forståelig med svar fra begge synspunkter og kjempemange fine grunner:) Men kom ikke å si at jeg bare tenker på meg selv,for her er det veldig mange involverte som jeg må tenke på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...