Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg :o)

Anbefalte innlegg

Endelig gode nyheter......

Fikk svar på hcg prøvene mine i dag.

På dag 16 var verdiene 792 og i går, på dag 19 var den 3641!!

Har sett på disse tabellene, og hvis man ser på FUB sin tabell, er ikke dette høyt? Kan FUB sin tabell stemme...?Noen med erfaring?

Nå vet jeg iallefall at ikke fosteret sitter i min eneste gjenværende eggleder.....(for dere som ikke vet, har jeg allerede hatt 2 exu..)

Er sååå glad nå, det var så godt å få gode nyheter - til en forandring :o)

Ønsker dere alle alt godt og en fortsatt fin dag!!

Klemmer fra en lettet

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8310982-en-liten-oppdatering-fra-meg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du går inn på betabase.info så ligger det laveste hcg nivået på dag 19 på: 771 og det høyeste på 6234 når det gjelder ett barn.

Om det er tvillinger, så ligger laveste hcg på dag 19 på: 1251 og det høyeste er 12979.

Så spennet er veeeeelig stort og det er nesten umulig å si hvor mange det er. Jeg tror du har en gullunge i magen din :)))

Og det viktigeste mtp hcg er at den stiger jevnt.

Jeg hadde HCG på 850 på dag 14 og fikk høre at dette var veeeeldig høyt.. og at det tydet på at begge innsatte egg hadde festet seg...

På ultralyd i går, i uke 7, var det et bankende hjerte..men også en tom fostersekk som viste at det hadde vært to..

Dine verdier må jo høye! Kanskje det kan være to små krabater der inne?? Hadde ikke det vært fantastisk?? Etter så mye motgang som jeg har lest dere har hatt, er det jo bare rett og rimelig at det blir to!! ;o)

Spennende.

Gratulerer Lenn!!

Kan ikke svare deg paa det andre, men det er saa godt aa se at det ser ut til aa gaa bra!! Haaper virkelig du faar en (eller kanskje to) smaa naa som du har ventet saa lenge..

Klem

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dette var gode nyheter Lenn!!

Kjempeflott hcg da!

En gledens dag,med andre ord!!

Nå kan vi rope høyt hurra for Lenn!!!

Idag er vår felles "venninne" trolig snart mor.. vibeke og marsjenta. Hun blir nemlig satt i gang idag.

Tenkte du ville vite det..

klem fra

Tusen takk alle sammen! Dere er så snille og søte ;)

Ja jeg senker skuldrene litt nå....Nå er neste milepæl ultralyden.....

Leste at Vibeke skulle settes i gang i dag og har ønska henne lykke til på priv meld! Tenk at hun er mor igjen nå!!! Skulle få ei lita tulle ;o)

Masse klemmer til dere alle fra

Annonse

Så flott Lenn. Har ikke vært her inne på en stund, og det var godt å lese at det lykkes for deg.

Jeg har vært opptatt med ei lita jente, nå er hun snart 4 mnd. Nå er jeg mor til to, det er helt utrolig.

Nå for vi satse på at alt gåt bra framover.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...