Gå til innhold

Syk baby...


Gjest

Anbefalte innlegg

Enda ikke 3 måneder og her ligger han med influensa, RS-virus og lungebetennelse... NYTT 13:09 20.02.2007

Det hostes som en gammal røyker og surkler og piper fra alle åpninger. Feberen kommer og går.

Stakkars lille gutten min får virkelig kjørt seg. Takk og lov for all den gode hjelpen vi får her på sykehuset.

 

Har en 2 åring som har sitt 1 år i barnehagen. det var en dårlig ide med ny baby i huset. Nå blir det permisjon for å skjerme Fabian fra mer smitte. I barnehagen går det nå :

 

- influensa

- RS-virus

- vannkopper

- brennkopper

- lus

 

Fysjom....og de slites med at foreldene leverer syke barn ifra seg. Gir dem febernedsettende. Men ungenes sin allmenntilstand er dårlig. Allikevel kommer de i barnehagen.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff hørtes ikke noe godt ut stakkars. Jenta mi slapp billig unna når vi var syke, hun fikk bare litt feber når vi lå med influensa, og nå er hun bare litt forkjøelet. Håper gutten din blir bedre snart da.

 

Men jeg lurte på... Du sier det går brennkopper i bhg, er det smittsomt? Vi skal ha dåp til helga og det er et barn som blir bedt som har fått det, og er redd for at de tar henne med hvis det er smittsomt. Vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brennkopper er veldig smittsomt.

god bedring til syk småttis. høres ikke gøy ut det der. godt dere blir tatt vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, brennkopper er veldig smittsomt!

 

Men det kan gå bra hvis imunnforsvaret er i form. Har derimot babyen din hatt mye, bør han skjermes...Derfor skal min 2 åring ut av barnehagen for en periode.

Så får vi håpe det holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...