Gå til innhold

Ultralyd i dag :-)


Pregnosaurus 22/8/07

Anbefalte innlegg

Da var jeg på ultralyd i dag og fikk se nurket :o) den va nå søøøøøød da...... ifl beregning har jeg kommet 12+4 dager det vil tilsi en termin til 9 september foreløpig.

 

Dette er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh heldig gris!!! Så alt er bra med bebysen din!? Fikk du se mye? Det var privat uvednig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :o) ja, alt var bra med bebisen, fikk se hjerte og lemmer og indre organ og alt. Det var en ekstra (innvendig) ul for å forsikre meg om at alt stod bra til med nurket. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ så deilig å vite at alt er bra! Fra hvilen uke kan man bestille en utvendig UL ( uten at man behøver å stikke noe inn hehe) ? Har du no peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde vært mulig å se noe på utvendig også nå, men han valgte innvendig siden de ser bilde så mye klarere slik. Selv om han også nevnte at fra uke 14 var det mye lettere å se tydeligere på utvendig ultralyd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+4 og termin 9september..

kossn kan eg då være 11+1 og ha termin 12september???

 

No ble eg litt forvirra her..

 

men så koselig m UL då:)sikkert kjempe stas å se det lille nurket i magen. veit ikkje om eg klara å vente helt til ordinær UL, hehe.. men ska prøve å holde meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ, dette blir vanskelig å forklare ja ;-)

Altså, jeg har forstått det slik at når vi logger oss inn her så blir terminen beregnet for oss. Min menstermin ble beregnet til 11 sep. mens jeg nå på ultralyd viste at det var sanns.vis 9 sept. som blir ny dato (men denne blir satt ved ordinær ultralyd i uke 18-20).

Når vi logger inn her så ser du hvor mange uker du er på vei hver gang, og istedet for å bruke uke 11+4, som jeg bruker på UL så står det i uke 12 ved innlogging her. Jeg regner med at det har samme grunn som når en sier alderen sin, jeg er i mitt 27 år eller jeg er 26 år (som jo er det samme året).

 

Hm.... vanskelig å forklare dette da men, kanskje du forstod likevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men selv om det står i 12uke på din side her så kan du jo ikke bruke12+4 når du bare er 11+4...

 

12uke er jo bare ukeangivelsen din men 11+4 er den nøyaktige betegnelsen på hvor langt du har kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...