Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke at...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! Har akkurat samme "problemet" selv :)

Tok en test fra babyornot (sånn billig stavtest). Der kan man så vidt skimte at det er et eller annet!!! Og når den holdes opp mot lyset ser man jo godt at det er en strek der!

Huff...men tror ikke jeg er gravid før jeg faktisk har en kjempepositiv test :) Hehe...

Men slemt gjort når testen er sånn!!

Skal ta ny test om 2 dager (ikm torsdag!)

Annonse

Da jeg ble gravid, testet jeg først med en strimmel fra billigetester

kikket på testetn 2 sek før utløpstiden og jammen var det ikke en strek der. Så testet jeg med cb, og fikk positivt utslag med en gang. Så testet jeg med qr fordi jeg forstod jo at jeg var gravid og at det forhåpentligvis ville gå maaaaange år før jeg trengte nye tester.

Quick respons viste ikke positiv. Det vil si at hvis jeg la godviljen til og sa til meg selv at den skulle være positiv så kunne jeg skimte en strek, men aldri i livet om jeg hadde trodd at den var positiv dersom det var første test...

Lykke til

rose 32+2 og savner fremdeles jentene på bli gravid....

Jeg håpet at flere ville komme etter, men nå forlater jeg snart 3. tri og siden jeg tar ganske god plass nå så er det plass til maaaaaange nye inne på gravidsidene.

Lykke til!

*klem*

da jeg ble gravid tok jeg først qr å d var slik at jeg måtte stille meg under sterkt lys å nystirr på testen for den var så¨svak, så jeg dro å kjøpte cb istede å tok samme dag å det var en veldi klart + da,så jeg anbefaler cb.

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...