Gå til innhold

"Vannete" rundt utfloden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer truseinnlegg til tider (ofte egentlig), og nå har jeg endel utflod. Så det kommer jo rett i trusa (vet....uapetittelig). Det jeg har lagt merke til da er at rundt utfloden er det liksom bløtt..... Akkurat som om utfloden er "vannete" og vannet trkker seg utover.

Er det noen som kan fortelle meg om dette er normalt? Fikk litt småpanikk og begynte å lure på om det kom litt fostervann sammen med utfloden.....?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom fostervann har begynt å lekke kjennes det m-y-e våtere ut.

Det sildrer og renner jevnt og trutt er min erfaring.

Er du i tvil, kontakt jordmor.

Skrevet

sånn har jeg det også..tror bare det er utfloden som renner utover,den er jo tynnere enn normalt nå...:)

tror ikke det er fostervann,det er myyye tynnere ;)

Skrevet

Sånn er det her også... Blir på en måte en liten vanndam rundt utfloden. Er nok bare utfloden som er tynnere :o)

Skrevet

Tror det er helt vanlig. Jeg har mye utflod som er mere vannete enn tidligere, og legen har tatt prøver av den, prøvene har vært helt normale, så er ikke så stressa over det egentlig..

Det som irriterer meg er at den kommer etter at jeg har vært på do, tørker meg alltid godt. Men likevel så går det ca 1min etter at jeg har dradd opp buksa og vaska hendene, så kommer det jammen en dose utflod igjen! Enoying!

Skrevet

Ja, er det ikke koselig?! Slår ikke feil heller...

:-S

Skrevet

Skikkelig gøggete! Men regner med at det gir seg etter hvert!

Var værst når jeg var på jobb og måtte være kjapp på do. Med det samme jeg hadde kommet ut fra do, så bar det rett inn igjen! Og i starten når jeg hadde panikk for blødning, var helt sikker på at det var det som kom, derfor stakk jeg jo på do minst et par ganger i timen... UFF :o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...