Gå til innhold

Hvem kan man MAILE på Rikshospiteal/ Ullevål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et raskt søk på Ullevål sine nettsider viser at du kan maile enten sjefsjordmor el en av seksjonssjefene på føden på Ullevål slik:

[email protected] el [email protected]. Regner med at det er ok å legge ut mailadressen slik, da det står på nettsidene at mailadressene er bygget opp slik [email protected].

PS: Jeg har vært hos Sverre Sand og han er en superhyggelig lege, så du trenger ikke være redd for han :-)

Bare hyggelig å kunne hjelpe! Ja, jeg hadde ks selv på Ullevål. Synes det var ganske greit å få det innvilget. Var ikke dr Strand som gjorde det da, men en annen hyggelig lege. Lykke til, håper du får det du ønsker.

Annonse

Tja. Gikk inn på hjemmesiden deres og klikket meg inn på Fødeavdelingen. Seksjonsoverlege er Tore Henriksen og Avdelingsjordmor heter Kaja Hellenes. Du kan jo prøve de først, så kan de i hvert fall videresende mailen din til rette vedkommende om det ikke er dem. Mailadressene er [email protected]

Altså [email protected] og [email protected]

Takk!

Hvordan går det med dine ks-forsøk, SusyQ?

Jeg mailet med en jente her inne, som har hatt ks på Ullevål.

Hun hadde fått beskjed av legen sin om at på både Ullevål og Rikshospitalet tvinger de ingen til å gjennomgå vanlig fødsel, så det går nok fint for deg!

Ja, håper virkelig det er tilfellet!

Har fødeplass på Riksen og fikk først beskjed om at de ikke tok KS samtaler før etter UL i uke 19 (midten av april), men etter at legen min ringte dem for meg, fikk jeg time allerede i mars.

Har skrevet klar 5 A4 sider med begrunnelsen min nå, så nå leser jeg bare gjennom i blant, finskriver, forsterker argumentasjonen min (driver og leser medisinkse rapporter om KS på thelancet.com) og kutter.

Legen min sa også de var veldig greie på Riksen så håper dette skal gå greit, men må si jeg er litt nerøs foran samtalen.

Skal holde dere oppdatert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...