Gå til innhold

Drikker dere mye kaffe?


månefuglen og lille thea

Anbefalte innlegg

Turde ikke å drikke så mye kaffe i begynnelsen, fordi alle sa at bebiser tåler ikke det i magen. Hsr gradvis drukket mer og mer kaffe, og nå drikker jeg 4-5 kopper om dagen. Er det en annen grunn til at man ikke skal drikke kaffe? Drikker dere masse kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikke ikke kaffe men te. Tror det er koffeinen man skal være litt forsiktig med... barna kan bli veldig våken av det og ikke få til å sove. Men det er vel forskjellig fra barn til barn hvordan de reagerer, så hvis det går bra så skal du bare kose deg med kaffen. Man kan ikke bli hysterisk på alt heller. Min reagere ikke på at jeg drikker te i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig forsiktig med kaffe i begynnelsen, men nå drikker jeg d hver dag og d går kjempefint..

Tror d går bra så lenge man ikke drikker for store mengder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg drakk ein del kaffi i begynnelsen, men har funne ut at min lillegutt får mageknip av dette - iallefall kaffe latte :-) To mandagar på rad skreik han som besatt på kvelden. Eg skjønte ikkje kva det var, før eg kom på at eg begge gongane hadde drukke kaffe latte på trilletur. Ellers trur eg ikkje han reagerer på noko :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koffein går over i melken, men man skal drikke temmelig mye kaffe før koffeininnholdet i melken blir stort nok til å holde babyen våken. Så jeg drikker kaffe med god samvittighet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...