Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig bare jeg som har termin 1. april her inne?

så på terminlista over april, og der var det jo ingen...

jeg er sååå alene *hehe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi... jeg hadde en skrekk noen dager, for å føde på den dagen.... for jeg kjente ei en gang som hadde bursdag da, og alle lo av det ... hehe

Men det er jo bare 15% sjanse for å få på termindato da, så det er vel ikke sikkert du får da heller? Eller vil du det? Er iallefall en dato folk husker :-)

Sikkert større sjanser for at jeg får den dagen forresten, har temin 24.3, og førstegangs som sikkert går over :-p

Skrevet

Æ har termin 31.mars, så har jo en sjans å føde då æ å =) 1.april e jo egentli en heilt vanlig dag som alle andre daga, så man burde jo ikkje være redd førr at ungen bi født då... sjøl om man kanskje tenke sånn. Min kar e hjertlig velkommen nån daga i forveien! Glæde mæ så t han kjæm!!!

Skrevet

barnet kan godt komme 1. april ja, det er ikkeno problem, men vil jo egentlig føde i mars, for det høres så fælt ut å være på overtid (noe som jeg ikker er før 15 april).

jeg er jo førstegangsfødene, så ting tar vel tid, har iallefall innstillt meg på det!

men med tanke på alle damene her på BIM så var det rart om det bare var meg som har termin 1.april, er jo en hel haug som skal ha den 2.april så hehe =)

jaja =)

Skrevet

hihi, kanskje de har flyttet seg selv? ;-p

Men kanskje mer naturlig å flytte andre veien, da i såfall? hihi...

Skrevet

har mens termin 1 april men ul termin 4 april...

Skrevet

Det er nok mye verre om den kommer 29.februar...Det er jo en mulighet siden det er skuddår i år.. ;)

Skrevet

nei, tror det er skuddår til neste år. :)

Skrevet

Nei! :oD

Jeg har også termin 1.april!

Hvor i landet skal du føde?

Skrevet

Nå har jeg akkurat lagt meg til i termin listen :) Var ikke klar over at det var en... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...