Gå til innhold

Flere som vil ha puppene sine i fred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg blei gravid kan jeg ikke fordra når mannen min skal ta meg på puppene. Spesielt ille er det når han tar bare på brystvortene og kiler på de lissom. Jeg vil ikke at han skal ta på puppene mine!! Får sånn ekkel følelse. Før jeg blei gravid var aldri det noe problem. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada, du er ikke alene. Venter nr tre og har hatt det slik hver gang... for meg har det gått over når jeg sluttet å amme.

Skrevet

Jeg vil også ha dem for meg selv, føles liksom så perverst, det er jo babyen sin:-)

Skrevet

Ja, er nesten ubehagelig å bli tatt på brystene nå.

Skrevet

Enig. Og vertfall nå når melkeproduksjonen er i gang her.. Nå er jeg også redd for å lekke;o) Håper at det går over etterhvert.

Skrevet

Jeg har fått så store pupper at det er nok å ta av både til mannen og babyen. Jeg deler gladelig ut og er glad for at noen setter pris på disse svære greiene jeg må slepe på:)

Skrevet

Samme problemet her... Synes det er skikkelig ubehagelig når han tar på dem! Håper det går over, for han vil jo så gjerne! :o)

Skrevet

Jeg elsker når han tar på dem :) Hehe, føler meg litt sexy nå når jeg begynner å bli mer barmfager :)

Skrevet

hehe.. godt å se at det er flere som vil ha "dolly parton puppene" sine for seg selv.. :D

Skrevet

hakke fått noe større pupper jeg=( de er helt like som de har vært hele tia....men jeg vil heller dele de med sambo enn med baby jeg da...kall meg dum, men det er hva jeg føler. men det forandrer seg vel når babyen er her.

Skrevet

...har fått mye mer følelse i de og er i himmelen når mannen min slikker og koser på de - særlig den ene... Det går nok over for både han og meg når melka kommer....

...Nyter det så leeenge jeg kan!!

Skrevet

jepp, venter nr 2 nå...

Nå er det matfat, ikke kosefat. Tok lang tid etter jeg var ferdig med amming forrige gang, og jeg ammet i 16 mnd!

Skrevet

Mine er å blitt kjempefølsomme og det er kjempedeilig når han koser med dem. Spesielt når han nusser/kysser.

Hadde en liten lekasje her en kveld og nå vil ikke gubben mere, synes det smakete vondt:(

Skrevet

For meg ble det andre veien.... Blir neste meir opphisset nå enn før jeg ble gravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...