polarn & pyrene Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 Er hjemme med Siri i dag og hun er bare SÅ sutrette og vill ingen ting i dag. Er overtrøtt,men vill ikke sove i det hele tatt. Hun går bare rundt å roter og drar alt ut av skuffer og skap. Så nå er jeg VELDIG sinna på henne noe som jeg ikk eliker å være. Ellers har jeg tenkt å vaske å rydde litt her i dag, men det blir liksom aldrig rent. Vill så gjerne bare kaste ut alt jeg eier å har.Kjøpte noen blomster som skulle opp når jeg hadde vasket, men ettersom jeg ikke blir fornøyd så blir det til att blomstene bare kommer til å stå i posen sin, gidder ikke å sette de opp. Så har vi mannen da, hannes jobb er så JÆ....... mye viktigere enn min jobb. Han kan jo aldrig være hjemme med sykt barn det er altid viktige møter og slikt når hun er syk, noe som jeg bare tror er en unnskyldning. Jeg er nemlig på pøve annstelning på min nye jobb og min skjef syntes jeg har vært borte mye i det sisste. Jeg prøvde å forklare for han hva min mann sier. Og til og med min skjef syntes att man må dele på slike syke dager.Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Er så sinna, grinete og har bare lyst til å rømme helt fra denne verden fornoen dager.Til alle blir snille igjen og kan tenke litt på meg oxå. Unnskyld jente,men jeg bre må få det ut av meg før jeg går på veggen her hjemme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8309564-april-att-det-g%C3%A5-r%C3%A5-bli-p%C3%A5-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-hum%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. februar 2007 #2 Del Skrevet 20. februar 2007 Åh, sånne dager er så bedritne!! Skjønner godt frustrasjon over alt sammen, jeg, og det er helt lov å spy det ut her inne ) Jeg pleier å ta meg en time-out selv på sånne dager, dvs når gubben kommer hjem da. Da legger jeg meg litt på senga tenker først på alle sinna-tingene helt til jeg klarer å tenke på noe kjekt, eller så går jeg ut en tur. Så slipper jeg jaffal å bjeffe på de hjemme. Evt kan ta det etter leggetid til Matilde ) Men jeg syns absolutt dere burde kunne dele på dagene. Det gjør vi, selv om vi ikke akkurat tar annenhver (noen ganger tar jeg flere på rad, neon ganger tar gubben flere på rad, litt ettersom hvordan vaktskiftene er på jobb evt om gubben MÅ være tilstede der han er). Jeg tok feks hele tilvenningen hos dagmamma, selv om vi hadde salg på jobb, mens gubben har tatt flest sykedager i løpet av høsten (sykt barnepass egentlig, Matilde har ikek vært noe særlig syk). Viktigpetruser kan trenge en tur ned på landjorda innimellom, så neste gang kan du jo nekte og si at du er helt alene på jobb fordi det er noen andre som er syke der? Trenger jo ikke være helt sant hvis ikke han ser fornuften i å dele på det i utgangspunktet ;o) Håper dagen har blitt littbedre for deg utover kvelden! *Klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8309564-april-att-det-g%C3%A5-r%C3%A5-bli-p%C3%A5-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-hum%C3%B8r/#findComment-8316534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 20. februar 2007 #3 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg sender over en boksesekk som du kan få slå løs på! Sånne dager er helt ... ÆÆÆ!!! hehe, jeg kjenner meg virkelig igjen der, men heldigvis deler sambo sykedagene med meg da, men har hatt noen diskusjoner når vi forsover oss og hvem som skal levere i bhg! (han jobber rett over veien, jeg på andre sia av byen!) Du får slå i bordet og kreve at han tar sin del også, for er vel noe som heter "sykt barn" på hans jobb også! Og du er jo tross alt i en ny jobb! (blir litt irritert selv jeg!) Men du får slå løs på boksesekken jeg sendte deg, så du får ut litt frustrasjon! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8309564-april-att-det-g%C3%A5-r%C3%A5-bli-p%C3%A5-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-hum%C3%B8r/#findComment-8318544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå