*gurimallaika* Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Guttungen har i perioder siden han var ca. 7 mnd klødd på rompa. Det kan gå uker/måneder (varierer) mellom hver gang. Vi har prøvd mange forskjellige kremer, oljer og salver. Han er nå 2,5 år og klør seg til blods mens han dusjer. Vi har alltid brukt Liberobleier. Vurderer nå å bytte, men vet ikke hva vi skal prøve. Pampers sitter ikke noe bra han. De sklir ned over rumpa hans. Han er ikke klar til å slutte med bleie enda. Er det noen som har tips/råd om hva vi kan gjøre.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jenta mi har hatt samme "problem", har atopisk eksem...... I alle fall om natten når hun skulle sove var vi nödt og finne på noe for at hun ikke skulle klö seg til blods......... Det jeg gjorde var at jeg teipet over fingertupenne med plaster teip.... Höres kanskje "brutalt" ut.... Men hun hadde ikke vondt av det.... Hun har syl skarpe negler:) Det hjalp i vertfall oss... Kanskje det kan hjelpe dere også....
mamman til nyttårsbarn Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Du må få en resept på et kløhemmende middel fra legen, det er ikke farlig og vi har hatt god erfaring med det.
Smånetta 14.mai Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Kradsevotter. Eller klorevotter. Sånne tynne bomullsvotter som de kan sove med om natta. Jeg vet i hvert fall at dersom du mistenker bleia, kan kanksje økologiske bleier være en idé. Personlig synes jeg pampers holder tørrere, men de passer på min, da. Coop sine var katastrofe her i huset. Tror man må prøve litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå