Gå til innhold

Drømmer dere om jentesex????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vist vanlig når man går gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg gjort det noen ganger etter at jeg ble gravid ja. Lurer egentlig på hvorfor.

Skrevet

Samme her, dette har ikke vært i tankene mine før, men nå er det ofte??

Skrevet

merkelig det der, jeg kjenner flere som har drømt om dette i svangerskapet... ikke det at de ville ha gjennomført det de drømmer, men det er i tankene hele tiden.

etter babyn er født er disse drømmene borte...

jeg har selv ikke drømt om dette enda, men drømmer utrooooolig mye om sex med samboeren... vi har ikke sex lenger for jeg har rett og slett mistet løsten, men i drømmene mine har jeg veldig lyst og det er sååå godt....

Skrevet

gjorde det veldig mye de første 6 månedene, da var det omtrent hver eneste natt, men plutselig en dag forsvant det igjen. gudene vet hva som skjedde i den perioden, har aldri drømt om det før heller.

Skrevet

Hmm..Hvorfor er alle anonyme? ;) Hehe...Helt vanlig å drømme om sex med jenter, spesielt når man er gravid. Ingenting galt i det. Man kan drømme om å ha sex med de fleste, uansett kjønn når man er gravid pga hormonene. Bare herlig å ha det litt "vilt" mens man sover, så er det jo bare å vekke samboeren hvis det blir for "heftig"! :)

Skrevet

Ja har hatt ekstra mange "rare" drømmer etter at jeg ble gravid. Drømmene er flotte å ha når hverdagslivet ikke alltid er så spennende, he he :-)

Skrevet

jepp, masse har jeg drømt om det. det værste er at jeg blir pirret av det. men har også drømt masse om sex med samboeren min også, mulig det er fordi han ikke ønsker like mye sex som jeg ønsker men....

Skrevet

ja det jhender titt og ofte det..

men det gjorde det før graviditeten også..:P heehe

Skrevet

Etter att vi la sex-livet på hylla for en uke siden, drømmer jeg om sex når jeg sovner...med både kvinner og menn, gjerne flere på en gang!! Rene skjære sex-orgiene i drømme, blir nesten flau når jeg våkner. Må se meg rundt om det er flere i senga:) Jaja, er jo "bare" en drøm...

Skrevet

jøss, jeg har også drømt masse om sex...

Så rart... hehe...

Skrevet

Jepp det er helt vanlig. Det kjipe er at når jeg for en gang skyld har sexdrømmer der akten blir fullført er det enten med jenter eller med samboern...som jeg har vært sammen med i 10 år. Kunne ha vært liiitt spennede med en annen kar for en gangs skyld. Hehe!

Skrevet

Jeg drømte masse om jentesex i forige svangerskap. Denne gangen har det vært veldig lite av det, uten at jeg vet noen god grunn for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...