babyi2010 - fødeklar- Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 har 6 dager igjen til terminen idag. Håper hun kanskje kan sjekke modning og om noe skjer. Har så lite lyst å gå over tida. Når er det man kan bli strippet? Håper på svar Sol og fint vær i Trondheim idag
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg ble det i går, 5 dager før termin. Nå håper jeg bare at det kan bli litt fortgang i dette... Har 3 cm åpning..
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Hva gjør hun egentlig da? Har hørt at det er vondt.
Det lille vidunder Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Dette vet jeg ikke, men kan fortelle hva jordmor og sykehuset sa til meg: Helst skal dette skje av seg selv, naturlig, UTEN innblanding fra noen. De vil helst ikke "fikle" der nede unødig. Så, dersom alt er vel med deg og den lille, er det vel liten sjangs for at du blir sjekket. Men, skader jo ikke å spørre dersom du vil det. Nydelig vær idag, ja : )
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Det var overlegen som gjorde det på meg, og helt ufarlig som hun sa, ellers ville hun ikke gjort det. Ja, det gjorde vondt, men ikke i forhold til en fødsel Så uutholdelig vondt var det ikke altså. Og hun gjør det sikkert ikke om du ikke er moden for det. Ingenting å grue seg for i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 ... og det hun gjør er å ta fingrene så langt så langt opp at hun kjenner hode på babyen - der tøyer hun litt på åpningen. Jeg har blødd litt etter dette, men det er vanlig
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Nå har jeg spurt mange steder her inne: HVA er stripping? Vær så snill og svar! Noen?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Svaret ser du jo i denne tråden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå