Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Hei,

Vil dere vite kjønnet hvis de kan se det på UL i uke 17 eller når det er? Vi ville vite forrige gang (eller, vi så det egentlig selv) og jeg har lyst til å vite det denne gangen også. Har ingenting med det praktiske å gjøre, jeg er bare så nysgjerrig.. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8309193-vil-dere-vite-kj%C3%B8nnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nope.. Denne damen vil ikke vite! Holder selvsagt på å dø av nyskjerrighet, men det får så være... Har fått bom på UL før jeg, så jeg gidder ikke spørre engang... Men det er jo fryktelig spennende da, å ikke vite, selv om magen min sikkert kommer til å gi meg noen hint etterhvert...hehe

jeg var veldig nysgjerrig med første mann, men klarte å vente til fødselen:) skal prøve med denne her også;) er ingenting som skal ordnes enten det er jente eller gutt, ( blir det gutt har jeg mer enn nok etter første og blir det jente er nok de galne bestemødrene på handletur med engang;) ) og liker overraskelser og gjette leker;)

Jeg vil veldig gjerne vite, det er praktisk og veldig spennende.

Ville gjerne vite det med med de to første også, men med førstemann var det ikke mulig å se, og med nr 2 glemte vi å spørre fordi jordmor først trodde det var to, vi ble helt satt ut og fikk ikke spurt om noen ting i det hele. Var bare en da...ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...