Det lille vidunder Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Tenk, et lite knøtt (eller to) venter på å komme ut for å være med oss. Så heldige vi er!! Jeg vil bare minne dere på at tiden før barnet kommer kan vi aldri få igjen, og for å korte ned denne ventetida, hvorfor ikke prøve å fylle dagene med noe positivt? Vet det ikke alltid er like lett- noen dager er tunge, både fysisk og psykisk. Vi har både oppturer og nedturer. Men, har i denne ventetida satt meg som mål å komme meg ut 1 gang om dagen. Utrolig hvor godt det er med frisk luft og litt bevegelse, og kanskje se noen ansikter. Da jeg selv har bekkenløsning og 3 dager til termin, er det ikke langt jeg kommer meg. Men, med en kjæreste som kan kjøre hit og dit, har jeg likevel litt bevegelsesfrihet (takk og lov). Hva med en tur på butikken, kino, besøke venner/familie (trenger ikke være langt besøk- tolmodigheten er jo ikke akkurat på topp!), kjøre en tur, hente posten/tømme søpla, spørre en god vennine om hun vil komme seg en tur, dra ut og leie en dvd. SMÅTING, som iallefall jeg synes gjør litt godt i disse dager. Bare en tanke.. : )
Skilpadden Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Det er viktig å nyte friheten så lenge man kan. Jeg har ikke samme mulighet, som venter nr 2! Kos dere og prøv å nyte slutten av graviditeten selv om dere blir lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå