Gå til innhold

Plutselig vektoppgang.... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp like mye fra uke 33 til 36, som fra uke 1 til 33.... Er det noen andre som har opplevd det??

Jeg kan jo nevne at jeg har hatt ganske liten oppgang før da, men alikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ hadde d omvendt, gikk opp 5 kg plutselig heilt i begynnelsen av svangerskapet. Så har æ lagt på mæ 5 kg gradvis over dæm andre uken, e i uke 34+4 no. Men bi sekkert gå opp meir dæm næste uken.

Skrevet

Ja, jeg gikk opp 7 kg totalt fem til uke 34, men nå SUSER kiloene på..

Ca en kilo i uka!! (får håpe det ikke øker mer enn det, eller at jeg slipper å gå fullt ut 5 uker til i så fall)

Skrevet

hum.. har lest at ungen gjerne legger på seg 200-250 gram i uka på slutten, men hva skal jeg med en liko da, liksom...?? Noe av det er nok vann da...

Skrevet

Jeg gikk opp to kg på to dager helt på slutten. Det var vann pga svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Men det kan være farlig, eller? Skal man ikke være litt obs i fht svangerskapsforgiftning..?

Skrevet

Eg la på meg 4 kilo på to uker i fra uke 35- 37. Mye mener eg, håper ikke det fortsetter.

Skrevet

Ok, da er det kanskje ikke så galt alikevel.. Men jeg skal nå definitivt følge med litt fremover ja :-)

Skrevet

Huff, håper ikke samme skjer her.. Har gått opp 7 kg hittil (ganske fornøyd med det), men om det kommer 7-8 kg til på de siste 10 ukene, da bir jeg TUNG :) Menmen, er jo ikke så mye å gjøre fra eller til, kroppen legger på seg det den trenger..

Skrevet

Jeg fikk sjokk da jeg var hos jm på fredag i sist uke. Sist jeg var hos henne (uke 30), hadde jeg lagt på meg 7 kg tilsammen i hele svangerskapet. Denne gangen jeg var der, 1 mnd etter.. Hadde jeg lagt på meg 7 kg på 1 mnd!!! Wææææ!! Er 35+4, håper ikke det fortsetter å gå oppover så fort :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...