Gå til innhold

Snuing av baby med akupunktur - vil ha alle erfaringer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når gjorde dere det?

Og snudde babyen seg tilbake?

Hvor setter de nåler?

Tak for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se inne på seteleiedebatten - der er det masse info å hente. Jeg har forsøkt akupunktur, etter to behandlinger hadde babyen snudd seg, men snudde seg så tilbake igjen. Fikk flere nåler, men punktet for å stimulere til snuing sitter på utsiden av hver lilletånegl. I tillegg til akunåler fikk jeg med moxaruller, som er en sigarformet sak av gammel tørket burot, som man tenner på og så holder varmepunktet over disse stimuleringspunktene på lilletærne. Disse behandlingene brukes mye sammen.

Første behandling hadde jeg i uke 35, neste i uke 36 og den uken snudde altså babyen seg.

Siden min snudde seg tilbake igjen, har jeg vært til manuell snuing i uke 37 som var vellykket - og nå ligger den fremdeles med hodet ned.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar!

Men kjente du at babyen snudde seg tilbake til seteleie - eller sjekket jordmor det?

Skrevet

Hei! Jeg har en liten gutt som ligger i seteleie, og er i uke 35+0 imorgen. Går til akupunktur og moxa behandling, og har hatt tre behandlinger, men han er visst ganske sta så han har ikke snudd seg! Jeg kjenner veldig godt hvordan han ligger og hvis han skulle forandre stilling ville jeg kunne kjent det,både på bevegelsene og med hendene!

Jeg skal til utvendig vending om 14 dager, og så får jeg håpe at det vil hjelpe....Ellers kanskje han blir en liten keiser:)

Lykke til soto!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...