Silker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Prøver å være positiv og blid, men nå er jeg LEI assa!! Kom uuuut!!!
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 hehe. har det sånn som deg, selv om jeg bare er en dag over. har lagt i hele natt med svake rier, 2-3 min mellom hver, de holder fortsatt på men nå varierer de fra allt mellom 2- 3 min og 15 min mellom. er sliten og trøtt og vil ha henne ut. NÅ!
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Da føler du vel ihvertfall at det "skjer noe" der nede? Jeg er liksom i superform jeg, bare noen kynnere. Og på UL igår sa lergen at det så ut som han hadde det veldig godt der inne.... Det er jo vel og bra det, men hvis han hadde giddi å komme ut, så skulle han fått det bra her å
VinterGutten-gullet:) Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jepp, hadde termin igår... er bare sur og lei jeg nå...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 vel, joda, jeg håper jo da, men er redd hun bare driver å lurer oss igjen. har gjort det før liksom, men da stoppet det jo når jeg stod opp og da. spørsmålet er jo bare hvor lenge jeg blir gående sånn som dette. jeg fikk også beskjed av jordmor i går at hun har det altfor godt inni magen min, men som du sier, jeg skal no sørge for at hun får det minst like godt her ute også samboer har foreslått cola og skjokolade nekt. kanskje det hadde hjulpet? hehe
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 Hehe, hvis noen hadde tatt i fra meg det...da hadde nok humøret blitt så dårlig at han ikke hadde turt å komme ut i det hele tatt
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 haha:) kunne blitt farlig det her i huset, selv om humøret stort sett er bra. ikke kjent noe tegn enda du da?
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 Nei, føler virkelig ikke at noenting skjer jeg! Ingen nedpress, ikkeno vondt`er her og der... Nada! Og lillegutt er stor også, så syns virkelig han bør ta seg en tur ut snart. Og er jo bare så frustrerende å sitte hjemme og vente (og svare på meldinger... NEI,jeg har ikke født enda, JA,du får beskjed...) Grrr,tynnslitte nerver om dagen...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 heldigvis kan det skje plutselig og da, uten noe forvarsel. men hvis gutten er stor så blir man jo liksom enda litt mer utålmodig av det. og ikke minst dette j... maset. tlf her står ikke stille, enten ringer den eller så kommer det meldinger. "er det skjedd noe?" NEI, det har ikke det! føler meg litt ussel når jeg blir irritert over det jeg, for folk er jo bare nysgjerrige og spente, men hver eneste dag blir liksom litt mye. at de spør en gang i blandt hadde liksom vært bedre. iallefall når de begynte 1 mnd FØR termin..... hehe, vi gravide er no merkelige og da. vi hadde vel sikkert vært dritsure hvis ikke noen hadde spurt tenker jeg;) er dette din første?
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2007 Førstemann ja... Du da? Ja, er ganske så hormonell og jævlig. Igår var jeg dritsnurt for at jeg ikke hadde hørt noe fra tanta og onkelen min, så tikker det inn en mld fra dem...da klarer jeg å bli kjempegrinete for at de maser på meg... Er det mulig, skjønner jo t.o.m selv at jeg er ei merr... Syns synd på mine nærmeste om dagen for å si det sånn...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 min første også. hehe, vi får det til ja. uff, får håpe at nurket ditt snart vil komme ut. jeg er selv så utrolig sutrete for tiden, begynner å grine for ingen verdens ting. her om dagen skulle samboer bare tulle litt med meg og ringte og sa at han fortsatt var å handlet. to sek senere var han kommet inn døren, og der satt jeg i trappen å gråt. den spøken tok jeg iallefall ikke. tåler ingenting for tiden. nå vil jeg har jenta ut så vi kan få en slutt på alle disse tårevåte dagene......
cec26 Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har termin i dag.... er vel ikke noe annet å si enn at jeg er lei som alle andre...;( Ikke har jeg noe vondt heller....æsj...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 ønsker dere alle en masse "vondter" altså en hel haug med fødestøv. vi trenger det nå.
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. februar 2007 Ja, ønsker dere alle litt vondt
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. februar 2007 Ble ikke du strippet her om dagen også?
cec26 Skrevet 20. februar 2007 #17 Skrevet 20. februar 2007 å jo da.. jeg ble strippet på torsdag... går rundt med 2 cm åpning.... men skjer jo ikke en drit her.... uff... en skikkelig dårlig dag i dag ass...Klarte å knuse bakvinduet på bilen min i stad...Nå blir sikkert mannen kjmepe glad når han kommer hjem....haha...
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 20. februar 2007 Ja, ingen ting som gjør en mann så glad som når man har kløna litt med bilen
Rosenrød Skrevet 20. februar 2007 #19 Skrevet 20. februar 2007 dag er det tirsdag 20. februar. Du går nå i 42. svangerskapsuke og har -5 dager (-1 uker) til termin torsdag 15. februar 2007. Melder meg inn her. Er drittlei, irritabel, har kort lunte og har nesten gitt opp hele denne babygreia. Føler at det aldri kommer til å komme noen baby. Kanskje hele greia er innbilt? Åh, orker snart ikke mer. Hadde en del litt vonde kynnere i helga, men neida- det har gitt seg ja.
Pink&Lucky Skrevet 20. februar 2007 #20 Skrevet 20. februar 2007 Hahaha, slå denne da!!! I dag er det tirsdag 20. februar. Du går nå i 43. svangerskapsuke og har -13 dager (-2 uker) til termin onsdag 7. februar 2007. JEG er lei, jeg...!! Fikk beskjed i forrige uke at jeg hadde time til igangsetting mandag 19., men etter en halv dag med tester på observasjonspost for gravide klarte de rett og slett å sende meg hjem igjen, pga for lite modning og at babyen har det veldig bra i magen fortsatt! Kan rett og slett ikke uttrykke med ord åssen det føltes, etter å ha innstilt seg siste døgnet på at nå - nå, skal det skje!! Århundrets nedtur!!
Silker Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 20. februar 2007 Hehe, så du frykter innbillt svangerskap? Du fikk meg til å le idag iallefall
Rosenrød Skrevet 20. februar 2007 #22 Skrevet 20. februar 2007 Herregud, skjønner godt du er lei ja hehe. For en nedtur. Uff. Håper virkelig babyen din kommer snart! Når i all verden setter de deg i gang da??!! Du har jo gått to uker over allerede?
Pink&Lucky Skrevet 20. februar 2007 #23 Skrevet 20. februar 2007 Ja, det er skikkelig frustrerende, vil bare bli ferdig nå..!! Trodde jo, etter en del snakk i media, at det var nye rutiner igang for å sette gravide på kur litt tidligere nå, men fikk beskjed i går om at her kan man bli gående både to og tre uker over, uten at det nødvendigvis gjør noe... Skal på ny vurdering i morgen, men aner ikke om jeg da blir satt igang eller sendt hjem igjen... Håper jo i det lengste at fødselen kommer igang av seg selv. Ble strippet i går, så forhåpentligvis hjelper det på modningsprosessen... Men håper nesten jeg slipper stripping i morgen, for det var ikke veldig kjekt! Vet du forresten om det er vanlig ved hver overtidsvurdering?
Rosenrød Skrevet 20. februar 2007 #24 Skrevet 20. februar 2007 Jeg aner ikke hva som er vanlig jeg. Er førstegangs. Jeg trodde også det var nye rutiner om å sette igang fødselen og hørte at i USA er det vanlig å sette igang fødselen etter en uke over termin. Men det er visst mange som mener at det beste er å gå i fødsel naturlig. Det er det jo sikkert også, så lenge det ikke er noen spesielle komplikasjoner. Føles bare så enormt frustrerende når man går og venter!!
Pink&Lucky Skrevet 20. februar 2007 #25 Skrevet 20. februar 2007 Ok, er førstegangs jeg og.... Det er veeeeldig frustrerende, men vi får vel bare finne oss i det, I guess! Før eller siden MÅ det jo skje noe, hehe, for som legen sa til meg i går; det er foreløpig ingen som har opplevd at babyen ble der inne! Krysser kroppen for at det skjer noe snart!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå