Gå til innhold

Tusen takk til dere, jenter!


-carina-

Anbefalte innlegg

Takk for all trøsten i går!

Det var jammen ingen artig opplevelse, nei. Med en gang gutten falt så ble jeg så "glad" fordi han gråt. Så gikk jeg rundt og trøstet, og plutselig kjenner jeg at han blir helt slapp i armene mine... Kjenner det fortsatt og har klump i magen når jeg tenker på det.

 

I dag går det heldigvis bare bra. Legen mente at så lenge han var blitt bedre allerede i går så går det bare bra, ellers skulle han ikke kvikne til igjen i går. Stakkaren er jo forkjøla og sutrete i dag, men han er like aktiv og nysgjerrig som før. Så det hele har heldigvis endte bra, bare mor som har klump i magen fortsatt. Og jeg som syntes jeg har passet bra på, altså!

 

Nå håper jeg dere alle har montert sele i vogna og at dere bruker den!! Og hold alltid en hånd på babyen når den ligger på stellebordet! Dette håper jeg virkelig at dere slipper å oppleve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så godt å høre at alt er bra synes jeg =) Tenkte faktisk på dere før jeg sovna i går, og på hvor forferdelig med må ha vært..

 

Men jeg lurer på -sitter alle julibarna i vogna? Amanda ligger i bagen enda hun. Kanskje hun skal få begynne å sitte hun også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten sitter litt på skrått i bag-vogna si. Han sitter så nesetippen er på høyde med kanten av bagen. (Om jeg ikke lar ham sitte sånn skrått så hadde jeg ikke fått gått tur i det hele tatt!!) Men han har blitt så sterk at han klarer å dra seg opp fra skrått til sittende selv. (Og tydeligvis så sterk at han også klarer å dra seg fra sittende og vips over...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt har gått så fint. Tenkte en del på dere i går. Og dette er en av de tingene som kan skje oss alle, uansett hvor gode mødre vi er. Skjønner godt at du sitter med en klump i magen, og den kommer nok til å sitte en stund..

 

Men jeg er helt overbevist om at Karsten ikke kunne ha hatt en bedre mamma enn deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du har klump i magen, men det var ikke din skyld i det hele tatt, vet hvor omtenksom du er med han og følger med hab, Det skjer så fort slike ting! Jeg skal kjøpe seler til hennes vogn og nå.

Glad han virker bedre, det har nok gått helt fint skal du se! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ikke innlegget ditt før nå! Men fikk helt frysninger på hele kroppen!! Stakkars deg, det hørtes helt forferdelig ut! Ble rett og slett litt kvalm:-(

Men godt å høre at det gikk bra, og at Karsten er like hel!

Har tenkt mye på om jeg skal ta i bruk selene i vogna, men liksom ikke fått gjordt det ennå, fordi lammeskinnet er i veien...MEN nå skal det på plass ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt mye på det som skjedde jeg også, og er glad for at det går bra! Men som du sier - klumpen i magen sitter! Det var ikke din feil - så får du bare prøve å slappe av og kose dere slik at klumpen forsvinner :-) Er enig med de over her at Karsten kunne ikke hatt noen bedre mamma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt på dere. Så fint at han er bra i dag. Bortsett fra forkjølelsen da.

Jeg har lurt på om jeg skal flytte stellematten hans ned på gulvet FØR noe skjer. Foreløpig ligger han fint, men plutselig så kan han snu seg. I vogna bare ligger han, men når han skal begynne å sitte SKAL han i sele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også matten på gulvet;-) Ja, en får seg noen vekkere, noen er klart mer dyrekjøpte enn andre!

 

Godt å høre at det går bra med Karsten! Nora sender "god bedring"-hilsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er dere så søte og skriver enda flere søte ord... Så da får jeg bare takke igjen! :o)

I dag har vi vært og gått tur med selen, det fungerte kjempebra... Hadde treff med jentene fra helsestasjonen, så nå tror jeg de er hjemme og monterer seler i vognene sine også!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...