Gå til innhold

IKM uke 7 tråd - 2 007 - med retten til å være gravid (ny 20/2) ;o)

Anbefalte innlegg

Skal vi starte på nytt her, så slipper det å være så mange nye og "gamle" 1 trimmere som blir forvirra av oss. Uke 7 i året, 7 uker gravid, gravid i uke 7....skjønner dere eller. Håper dere skjønte hva jeg mente....

Ok da forklarer jeg med en gang...

uke 7 i året 2007 - den er grei

7 uker gravid - da er en 7 fullgåtte uker, altså i sin 8 uke

gravid i 7 uke - da er en 6 fullgåtte uker

Om jeg har skapt mer kaos nå, så var ikke det meningen. Om noen har noen bedre og klarere forslag så kom med dem :o)

Da er dette altså den nye offisielle IKM uke 7 sin tråd...

vet du ikke hva ikm står for - "ikke kom mensen" - kodespråk på Bligravid sidene. Tror det står noe om det på nyttiginfo på denne siden. Kan være morsomt å lese der får nybegynnere :o) ...og oss som trenger repetisjon ;o)

Lykke til alle dere 007ere - med retten til å være gravid :o)

Fortsetter under...

ja åssen går det med dere jenter???

(snart) 5 uker på vei!!

snart på tide å bestille legetime...eller jordmor time

tror det er først da det blir virkelighet for meg

eller når 'plagene' setter inn for fullt -om det gjør det!

Hei.

Håper jeg kan spørre dere ikm uke 7 om en ting,hadde nemlig ikm uke 7 selv,men ingen tante og bare neg tester....

Når testet dere positivt???

Og vet dere om noen som har vært mange dager over ikm før de evt testet positivt????

Er veldig mange av oss inne på bli gravid som hadde ikm uke 7 som fortsatt venter;-)

Lykke til videre!!!

Testa positivt 4 dager før ikm.

Skal til gynekolog imorgen. Er så utålmodig på å få bekrefta dette. Vet jo og føler at jeg er gravid, men må liksom få det offisielt :-)

Har fått time hos fastlegen min 21. mars, men det er så leeeeenge til....

Er spent på morgendagen. Har jo vært gravid en gang før, men det å få det bekrefta ordentlig er jo litt stort da. Og er jeg heldig så kanskje får jeg sett noe på innvendig ul, mne det er vel kanskje enda litt tidlig...

Annonse

Grattis med baby i magen snufsa!!

Det tok jo en stund, men venter en på noe godt.... :)

Imorgen er jeg 5 uker akkuratt, og gleder meg for hver dag som går :)

Tenker ringe til legen i slutten av neste uke. Håper å få komme inn på tidlig ul, for jeg hadde en SA rundt uke 6 sist.

Lykke til!

Jippi! I dag er jeg 5 uker på vei :)

Hvordan går det med symptomene deres jenter? Jeg har hatt en del "menssmerter" på kveldene i det siste, og så er jeg kanskje litt trøttere enn før. Og smakssansen har kanskje blitt litt forstyrret. Ellers er formen egentlig helt super. Nå gleder jeg meg bare over hver dag som går! :) :)

5 uker på fredag:o) Håper de neste 4-5 ukene går kjempefort, og deretter skal alt nyyyyytes:o) gleder meg!

Har stikkinger i bekkenet og småsåre pupper, ellers vet jeg ikke om jeg er trøtt pga forkjølelse eller nurket:o)

Uansett er formen bra- kjempeglad for positiv tester, men klarer ikke slippe jubelen helt løs før jeg ser et bankende hjerte på UL. (Hadde MA i sommer, så dessverre preger det meg litt ennå:o() Men jeg har troen på at dette skal gå bra!!!

Hei rosa! Deg har jeg tenkt på ettersom vi lå ganske likt med mensen. Jeg testet et par dager før ikm,og fikk opp et svakt kryss,testet igjen dagen etter ikm og fikk opp et noe klarere kryss,men ikke krystall-klart,men nok til at jeg forsto jeg var gravid. Hva slags test bruker du? Jeg prøvde babystart sin test dagen etter ikm,men den slo ut neg,kjøpte derfor en clear blue og fikk pos. med en gang!! Er nok mer sensibel den. Lykke til ihvertfall,håper å se deg her snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...