browneye Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Jeg skulle hatt mensen den 13 febr, men fikk den ikke(testet meg to ganger og de slo positivt ut) men 5 dager senere begynte jeg å blø, og det fortsatte i ett døgn! Hadde ikke noe særlig vondt under blødningen, men regner med jeg har mistet (testet i dag - neg). MEN jeg er litt skeptisk iom jeg bare hadde blødning,altså rødt blod, i ett døgn! Er det noen av dere som har vært gjennom det samme? Jeg er alltid på tida, og pleier å blø i 3-5 dager (har hatt SA og EXU i høst) Dette kan da ikke være en MA siden jeg blødde så tidlig?? Uff..er bare så skeptisk :/
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Kanskje du var kjemisk gravid?
browneye Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2007 Hva betyr det?? Tror igrunnen jeg var gravid..ømme bryster og osv...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Ja da var du sikker gravid og hadde en SA, noe annet du lurer på??
pysjamas-fantomet Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Den var nesten litt i skarpeste laget, snofilla :-/ Men jeg tror nok at det er rett. Veldig hoy % av SA'ene skjer foer mor engang vet at hun er gravid. Det positive er at da vet du iallefall at du kan bli gravid :-) Lykke til neste PP, haaper at du joiner oss pa 1.tri snart!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Mulig jeg var krass, men jeg prøvde jo å svare første gangen - men det svaret liket hun tydeligvis ikke (hun hadde jo allerede gjort deg opp en mening), og da ser jeg ikke helt poenget i å spørre...
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Jøssenavn da, hun spurte jo bare?? Sinnadamen!!
browneye Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vet bare ikke hva kjemisk gravid er!? Men jeg har vært gravid 2 ganger før defor kjente jeg på kroppen at jeg FØLTE meg gravid. Det er jo en av grunnene til at jeg er her...nemlig å få svar på spørsmål, eller å bli litt klokere....for kansje noen av dere har opplevd noe som ikke jeg har opplevd osv...... Så beklager så veldig hvis du tok det ille opp...av og til kommer det ut feil i henhold til sånn man tenker det
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vet heller ikke hva det er!! Hvis det var så irriterende for henne, kunne hun jo bare latt være å svare.....
browneye Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2007 Jaja...vi misforstår hverandre av og til..det er lov Men igrunnen så lurte jeg bare på hvorfor jeg bare har blødd 1 døgn når jeg til vanlig har en periode på 3-5 dager? Og hva det evnt vil bety? ...om det er noen av dere som har vært i denne situasjonen? (Er bare så dønn lei av å snakke med legen...får liksom ikke svar når jeg spørr:/ )
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Du bør bestille time til innvendig UL. Hvis livmorslimhinna ser ut som den skal er alt i orden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå