Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5003
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Unnskyld meg men det synes eg e ganske så tåpelig å ha. Gravid i storbyen du. ha ha. ka blir det neste? Gravid på landet? Gravid på øya? Seriøst... Ska det liksom bli et slags klasseskille og nå? Ka definerer ein storby da? E nok forskjellige meininger om det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 ja for en tåpelig ide... med en gang stod det til og med at man måtte være moden og over 30 år for å være der inne.... noe så provoserende!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg kjenner mange som er bare i begynnelsen av 20 årene jeg som er mer moden enn en 30 åring kan være....
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Syns ikke gravid i storbyen er noe provosserende jeg, ta en titt på alle de andre forumene på bim...Hva er galt da med et for storbyene?
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 He he he..best å holde seg unna da hvis man ikke bor i storbyene? Bor selv i en storby, men det ble litt teit..?
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg er ei småbyjente, som bor i storbyen... Alle har vel sine behov. Flere forum for å tilfredstille alle behovene: Ung og gravid, Barnevogndebatten, Gravid i Utlandet og Pjerten?? Det hele begynnte vel med "Over 30 år, velutdannet og bor i storby" Synes Jordmor Siri har vært svært diplomatisk, og lur. Men hun kjenner vel hormonene på gangen! Hehe... Nå kan de i storbyen snakke med hverandre, synes ikke det er noe galt i det.. Jeg kunne derimot ha tenkt meg en tråd for de over 30 år... Fordi det er forskjell på en 30-åring og en 20-åring. Man utvikler seg fra man er 10 år til man er 20 år. Det er vel naturlig at det skjer endel forandringer fra å være 20 år til 30 år....Eller? Om man er en umoden 30 åring, eller en moden 20 åring er uintressant! Gravid eller ikke!
TaMegBar Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Helt enig! Er selv 22, men føler ikke at jeg har noe til felles med de over 30. Det finnes jo et forum for de unge gravide, så hvorfor ikke et for modne gravide kvinner...? Dette blir ikke klasseskille, det er bare sånn vi mennesker er av natur. Ulik modning.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Dere kan bare sende en mail til jordmor Siri i Ris og Ros-tråden og foreslå en ny side for voksne damer. Det kan godt hende hun lager den. Det er allerede en side for damer på 35 +, men der er mange rundt 40. Jeg fyller 28, og føler ikke at jeg har så mye til felles med 18- og 19-åringene som diskuterer hvem som har verdens snilleste kjæreste og at de har lyst på sjokolade inne på Skavletråden.
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Ventermarsbeibi, rett på sak og godt sagt... En moden 22 åring ;-) Man kan fortsatt møtes, og kanskje knytte bånd på de andre forumene på tvers av alder, bosted og konflikter i livet! En ting er ihvertfall sikkert at jeg har lært meg å verdsette alle de forskjellige verdiene, kunnskapene og lærdommene som alle vi jenter her tilsammen utgjør... Noen med livslærdommer, utdannlese og andre med proffesjonelle erfaringer. Har fått mange fine svar, hatt mange fine dialoger! Det er mye GIRL power her inne!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Ingen kommer uansett til å BARE bruke storbysidene, men fint å ha som supplement for de som bor i Oslo, for eksempel. Hvis noen hadde lansert en egen side for Drammen, Kongsberg eller Skien, hadde aldri jeg - eller andre - blitt provosert av det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Enig. Synes den nye siden er bra! Blir enda bedre når den kommer opp i menyen til venstre.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 Hahahaha.. For en latterlig side. DEN var det mye liv innpå ja! NOT. Herre gud.. Mase seg til flettfrid-forum, men oppholder seg faan ikke innpå der. VITSEN ???
Kaffe-og-Baileys Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Synes det er et bra tiltak. Bra at det er folk der inne allerede, synes jeg, med tanke på at siden ennå ikke har kommet opp i menyen til venstre : -) Dessuten er den kranglefri og bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå