Deseando...♥ Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vet jammen ikke hvilken dag er den foerste i mensen min! Foer kom den alltid braatt og uten forvarsel, og jeg hadde store smerter kun den foerste dagen. Men naa kommer det liksom brun, moerkebrun utflod i store mengder i 4- 5 dager, med litt blod i, og saa kommer smertene den 5.eller6. dagen, med blod som vanlig. Saa bloer jeg i et par-tre dager og saa kommer masse brun utflod igjen i enda et par dager. Saa alt i alt, driver jeg jo paa i over ei hel uke, og vet liksom ikke hverken start eller slutt. Gikk paa p-pillen i ca 4 aar, men det er naa snart 4 siden jeg slutta. Noen som kjenner igjen dette her paa noe vis? Hvilken dag er foerste mensdag???
Tussa og Sofie Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Er ikke noe ekspert på dette, men første mensdag er som regel første dag med ordentlig blødning. Men, hos deg virker det som systemet er litt på utur. Siden dette avviker såpass fra de mensturasjonsblødningene du har hatt tidligere ville jeg kanskje tenkt på å få det undersøkt, for sikkerhetsskyld. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå