Gå til innhold

Quick Response


Smashing termin 29.10.07

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er gravid. Er så utålmodig. Nå er mensen tre dager forsinket. Tok test i går og i dag (quick response), og de var begge så svaaake positive. Blir litt stressa jeg. Skal jeg være glad for at jeg er gravid, eller er jeg kanskje ikke gravid?? Noen med erfaringer her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke fatte det!! Skal allikevel ut nå og kjøpe meg en test til. Bare så jeg er sikker. Det er liksom noe inni meg som sier at det ikke er sant. Så jeg bare må være sikker før jeg roper: JIPPI..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også svak positiv med qr sin først. Fikk ikke klar positiv før ca 8 dager over IKM. Prøv med en annen test cb eller noe. Har hørt at den slår sterkere ut en qr. Men jeg vil gratulere uansett jeg da. Du er nok gravid.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på vei ut for å kjøpe cb nå.. Er det bare på alliance apotekene de selger det?? Har vært på to apotek 1 nå, og der var det ikke cb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hvor de selger det. Men de selger det nok ikke, som du sier på apotek1. For det gjør de ikke her jeg bor heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var jeg på Apotek 1 en annen plass igjen. (3. stedet) og der hadde de, bare sånn til opplysning cb. Men, så på Allianvce apoteket etterpå at der hadde de den mest avanserte varianten også hvor det står gravid/ikke gravid. Jeg tok en cb nå, og det var et svakt kryss. Minus streken var litt klarere enn den loddrette streken. Men, kan jeg ikke si at jeg er gravid nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du trygt kan si at du er gravid :-)

Gratulere så mye og velkommen inn hit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok gravid ja, gratulere:) jeg hadde det helt på samme måte!! tok 7 tester og alle var svake, uansett morgenurin eller ikke for jeg tisser 2 ganger pr natt så hcg rakk aldri å stige. men jeg tok meg en tur på legenvakten for det var en lørdag, å der var det å svakt, mn de bekreftet at jeg var gravid, å da turte jeg å slipp ut gleden:) da giikk det opp for både meg å sambo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe eg vil nok tru du e gravid, forstår atte du e usikker. Men ein strek e ein strek.

Sjøl testa eg me quick response, testa først 12 daga etter EL og fikk svaaaak strek. Testa igjenn 14 daga etter EL fremdeles svaak strek, men pittelitt meir tydlig. Var til legen so meinte det va kje nødvendig å teste, siden eg hadde to positive heime. Fikk bekrefta scampien min på UL og e no 12+6 uker på vei. Såe som sagt ein strek e ein strek.

 

Tar sjansen på å Gratulere så masse med spiren =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikkert gravid:-) Har brukt QR og mange andre, og en streke er helt klart en strek!

 

Jeg har en haug med EL tester liggende som jeg tar ut og tisser på en gang i blandt, bare for å nyte synet av to streker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har en haug med EL tester liggende som jeg tar ut og tisser på en gang i blandt, bare for å nyte synet av to streker...... "

 

Gærne gærne kvinnfolk! Hehehe, neida, jeg bare tuller.. Jeg gjør akkurat det samme selv.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fullstendig gæærn- og inrømmer det gjerne:o) !!

 

Regner jo ikke med at jeg får bruk for de dumme testene mer likevel (krysser fingre og tær for det ihvertfall), så kan likesågodt ha litt morro med dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok gravid ja! Gratulere!!!! Jeg tok selv denne testen, og min var også svak, men på legekontoret var den ikke det!! Har lest litt i ettertid at dette er en svakhet med denne testen, det er jo rimelig irriterende...Hadde jeg visst det på forhånd gadde jeg kjøpt clearblue eller noe... Åh, lykke til!!! Du kan nok bare være glad glad du nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...