Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Lurer jeg på. Vil gjerne kjøpe billig amme-BH til rett etter fødselen. Siden jeg sikkert trenger kjempestor...og etter litt tid er tilbake i liten cup (E-C). Sånn var det iallefall sist..
Howdy Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Ja, i hvert fall i katalogen og på de butikkene som har mamma-avdeling. I Oslo har de på Stortorget i hvert fall! Lykke til!
Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 Ellers har de både på Kappahl og Lindex, som også er billige og bra.....syns jeg da!
mayaya Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jepp, alle H&M som selger mammaklær iallefall.. Men det varierer litt hvor de hanger dem, noen har de blandt mammaklærne, andre har de ved undertøyet...
Neverstill Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 h&m slutter bhene sine på 85 c mange steder, det synes jeg er skikkelig dårlig.. jeg trenger 85 d. spurte en som jobbet der og hun sa at de bhene de hadde der passet mål gruppen bedre.. hehe.. kan vel ikke noe for at puppene har vokst etter at jeg ble gravid vel.
MiaFlyer Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Ja,de har d, men..trur ikke de har så store..Æ må finne mæ en på en annen butikk.
mayaya Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg bruker D til vanlig, og har masse fra H&M... Det var da merkelig at de ikke hadde det? Men enig i at KappAhl er bra på bher, bedre der enn H&M synes jeg. De har en serie som jeg seff ikke husker navnet på.. Noe på c?? hehe.. Den er kjempedeilig! Og så er det sånn at du får hver 3 eller 4 gratis i den serien.
mor til 4 i mars Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 spar kjøp har også billige ammebher , til 99 kr stk rosa, kvite.og svarte
Makka Pakka Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 De har slike BH-er på H&M ja. Min erfaring er at det ikke var lurt å handle inn BH før etter at ungen var kommet ut for brystene ble mye større enn jeg trodde. Hadde kjøpt en jeg trodde skulle vært mer enn romslig (/5FDD). Men jeg trengte 80 DD eller E, og det er en vanskelig str å få tak i. Finner det hvertfall ikke på H&M.
Neverstill Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 må rette litt på mitt eget innlegg.. jeg sa de ikke har bher på h&m over str 85 c.. men det er litt feil.. de har nok noen amme bher med større str og også spileløse bher men jeg liker de med litt støtte og helst litt push up(når det gjelder vanlige bher)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå