Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg holde på ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 4,5 mnd som de siste mnd har vært lite interresert i puppen (bortsett fra på natta). Det har vært et styr stort sett hver gang han skal spise, har ofte måttet bysse i søvn for deretter lure ut sutten og inn med puppen eller gå å amme. For en mnd siden fikk han tenner, og nå biter han stort sett hver gang han ammes. Han har vært veldig sutrete i det siste, og vært veldig mye våken på natta. Så derfor ga jeg flaske etter at jeg hadde ammet han, han drakk da over 100 ml. hver gang..... Og han hadde kun spist fra en pupp, så jeg hadde mer melk til han hvis han ville hatt. Etter at jeg begynte å gi litt ekstra virker han mye mer fornøyd. Må ærlig innrømme at jeg er drittlei hele amminga, men synes han er litt liten ennå til å gi opp helt. Har begynt å gi grøt, noe han liker veldig godt. Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett med grøten og se om det regulerer seg etterhvert. Mange kan bli litt i ulage når det begynner med grøt.

Om du vil fortsette å amme må du avgjøre selv, det viktigste er at du og barnet trives. Jeg er selv møkklei av amminga i perioder, gutten min er 8mnd. Tror det er helt vanlig. Når jeg blir veldig lei, har jeg satt meg mål som eks å amme en måned til. Når neste måned kommer har jeg som oftest glemt hvor lei jeg var av amminga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...